fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבלים ומתחסנים

עיריית קרית אתא פותחת מתחם חיסונים לילי לצעירים שבו יהיו בילויים וחיסונים נגד נגיף הקורונה. העירייה מעודדת את עובדי מערכת החינוך להתחסן
מסיבה
מסיבה | צילום: פיקסאביי

במטרה לעודד את שיעור המתחסנים בקרית אתא, בעיקר בקרב הדור הצעיר, פועלת העירייה בנושא ההסברה והעלאת המודעות לנושא ההתחסנות נגד נגיף הקורונה.

העירייה פועלת לעידוד ההתחסנות בקרב עובדי העירייה ורשת המתנסים כאשר ראש העירייה מקיים שיחות אישיות עם הצוותים החינוכיים תוף שיתוף פעולה עם מנהלי בתי הספר, משרד החינוך, משרד הבריאות ופיקוד העורף.  עובדים אשר לא יתחסנו, לרבות עובדי מערכת החינוך, יאלצו להציג בדיקות תכופות המעידות שאינם חולים.

במקביל פועלת העירייה להנגשת החיסונים לכל תושבי העיר ולאחר פתיחת מתחמי החיסונים בקניון שער הצפון, יפתח השבוע מתחם חיסונים לילי מיוחד לצעירים בגילאי 16 ומעלה במטרה לעודד את שיעור ההתחסנות בקרב הדור הצעיר יותר.

המתחם יפעל במרכז הנוער העירוני, היום, שלישי, בין השעות 17:00-22:00 ויכלול עמדת DJ, צילומי מגנטים והפתעות לכל מי שיגיע להתחסן. למתחם ניתן להגיע ללא תיאום מראש והוא מיועד לחברי כל קופות החולים. בני נוער מגיל 18 ומטה מחויבים באישור הורים.

ראש העירייה יעקב פרץ:" אני קורא לאלה מבינכם שעדיין לא התחסנו ללכת ולהתחסן. אם ידוע לכם על מכר או קרוב משפחה שטרם התחסנו עודדו אותם לצאת ולהתחסן בהקדם האפשרי כדי שנוכל להחזיר את חיי המסחר, התרבות ובעיקר את השגרה לחיי היום-יום שלנו. מדי יום אנו פועלים במשותף עם נציגי משרד הבריאות ופיקוד העורף בכדי לנטר את רמת התחלואה וקצב ההתפשטות בעיר וכן כדי לעמוד מקרוב אחר התקדמות מבצע החיסונים הארצי- שהוא המפתח המרכזי בשמירה על בריאות הציבור. פעלנו, בשיתוף עם קופות החולים לפתיחת מרכזי חיסונים נגישים ומרווחים לתושבי העיר ואנו נמשיך להנגיש את החיסונים לקהלים נוספים".

על פי דו"ח אגף המודיעין שפורסם הבוקר, ניכרת עלייה במספר החולים החדשים במצב קשה, בקרב הקבוצות הצעירות יותר, המהוות לאחרונה כחצי מהתחלואה הקשה החדשה. מקרב המאומתים החדשים ביממה האחרונה, 77 אחוזים הם מתחת לגיל 40, כש-42 אחוזים אף מתחת לגיל 20 ואילו שישה אחוזים בלבד מהמאומתים החדשים הם מעל גיל 60.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות