fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה שוות שלוש שנות זוגיות?

בן זוג לשעבר תבע את האקסית בדרישה להכיר בו כידוע בציבור וקיבל שתי דירות ועסק ששוויים נאמד ב-5 מליון שקלים
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)
עו"ד דורי שוורץ (צילום: עצמי)
עו"ד דורי שוורץ (צילום: עצמי)

ידוע בציבור קיבל רכוש בשווי מיליוני שקלים מבת זוגו, לאחר שלוש שנות זוגיות בלבד. הגבר, בן 35 מאזור הקריות, הגיש תביעה נגד בת זוגו לשעבר, בדרישה שבית המשפט יכיר בו כידוע בציבור שלה. בנוסף, הגיש הגבר, באמצעות עורך דינו דורי שוורץ, תביעה שבה טען שמגיע לו חלק מהרכוש שצברו יחד במהלך שלוש שנות זוגיות וחיים משותפים.

כבר בפתח ההליך המשפטי, הוצגו בפני בית המשפט ראיות חותכות המוכיחות כי בני הזוג חיו תחת אותה קורת גג במשך שלוש שנים וניהלו משק בית משותף כבעל ואישה לכל דבר. בתחילה ניסתה בת הזוג לטעון כי בן זוגה לשעבר הונה אותה וגנב ממנה כספים בהיקף ניכר. האישה אף הגישה תביעה נגדית על סך מיליון שקלים.

אולם בבית המשפט הבינה, ככול הנראה, בת הזוג כי אם היא תמשיך לנהל את המשפט עד סופו, קיים סיכוי גדול כי תפסיד הרבה יותר רכוש ממה שהגבר הסכים לקבל ממנה במסגרת הסכם פשרה. האישה הסכימה לחתום על הסכם חלוקת רכוש, בו היא העבירה לו עסק ששוויו מוערך בשלושה מיליון שקלים ושתי דירות קטנות ששווין יחד מוערך בשני מיליון שקלים.

עו״ד דורי שוורץ מסר בתגובה: ״ישנם מקרים שבהם קיימות ראיות חותכות המובילות להסכם פשרה מהיר ללא צורך בניהול משפט עד סופו וזה בדיוק המקרה. המקרה ממחיש מדוע יש צורך לחתום מראש על הסכם ממון שנועד להגן על רכוש בעת פרידה, גם כאשר בני הזוג לא מתחתנים״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות