fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית במחוז חיפה החלה במבצע חיסוני קורונה לגילאי 12-16

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מרפאת כללית נערכה למתן חיסוני קורונה לילדים בגילאי 12-16, והחלה במבצע החיסונים כבר בתחילת שבוע. 
יובל נהוראי בן ה-15 התחסן נגד קורונה | צילום: דוברות כללית
יובל נהוראי בן ה-15 התחסן נגד קורונה | צילום: דוברות כללית

כללית במחוז חיפה וגליל מערבי מציעה את החיסונים לגילאי 12-16 בשלושת מוקדי החיסונים הגדולים שלה במרכז רפואי לין, בקניון נהריה ובשער הצפון לאזור הקריות ועכו, יש להגיע תיאום תור מראש ובליווי הורה.

כמו כן, יינתנו חיסונים במספר מרפאות ברחבי המחוז, במהלך שעות פעילותן: מעלות מרכז, מכר ג'דיידה, כרמיאל יועצת, עכו יועצת, סח'נין, תמרה ושפרעם.

כרמל רחום בת ה-15 הגיעה למתחם החיסונים של כללית בשער הצפון לקראת יציאתה לאליפות אירופה בהונגריה של נבחרת ישראל לגילאי 15 בכדור מים. אימה שרית מציינת: "לא חשבתי פעמיים לפני שחיסנתי אותה. להפך, זה מגן על כולנו וחשוב לי לשמור על הבת שלי ועל משפחתי". האחות רוית אוזן קסטיאל שמחה על האפשרות לחסן אותה כך שתהיה מוגנת בחו"ל ואיחלה לה הצלחה בתחרות.

רוית אוזן קסטיאל מחסנת את רחום כרמל | צילום: דוברות כללית
רוית אוזן קסטיאל מחסנת את רחום כרמל | צילום: דוברות כללית

מומחה במחלות זיהומיות בילדים במרכז לבריאות הילד של כללית, ד״ר חנא פרח: "אני בעד מתן החיסון אך רק ללא לחץ וכפייה. אין לי ספק באשר ליעילותו ובטיחותו. לאור העובדה שהתחלואה כעת בארץ נמוכה ושהסיכונים מסיבוכי תחלואת הקורונה בילדים גבוהים מהסיכון בקבלת החיסון, אני ממליץ לחלוטין על מתן חיסון לילדים הנמצאים בקבוצת סיכון ולמי שבסביבתם יש אנשים עם מחלות רקע בעלי סיכון לחלות במחלה קשה. מעבר לקבוצות בסיכון, ניתן לתת את החיסון."

חיסון קורונה לבני נוער | צילום: דוברות כללית
חיסון קורונה לבני נוער | צילום: דוברות כללית

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות