fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כלב חולץ ממכונית סגורה

השיטור העירוני של קרית ביאליק הוזעק לחלץ כלב ששהה ברכב סגור . לפני כן חולץ פעוט שננעל ברכב
הכלב שחולץ מרכב סגור. צילום: דוברות העירייה

לפני שעה קלה התקבל אירוע של התעללות בבעלי חיים. כלב אשר נעול וסגור בתוך רכב בחניה של הקריון. צוות שיטור העירוני הגיע למקום , ונפגשו עם המודיעה אשר הצביעה על הרכב בו הכלב נמצא.  בתוך הרכב במושבים הקדמיים ישב כלב קטן שנראה מעורפל.

הצוות ניסה לאתר את בעלי  הרכב אך ללא הצלחה. לאחר דיווח לקצין תורן הוחלט לשבור חלון של הרכב. צוות השיטור  שבר את החלון הקטן ברכב בדלת הימינית אחורית, ובעזרתו ובעזרת עובר אורח שהיה במקום פתחו את הדלת והוציאו את הכלב. בעזרת עוברי אורח ניתן לכלב מים, והוזמן וטרינר למקום. בעזרת הווטרינר אותרה בעלת הכלב שהגיעה למקום, הכלב נמסר לידיה והפרטים של בעלת הכלב הועברו לווטרינר.

זו הפעם השנייה היום שצוות שיטור עירוני עוסק החילוץ מתוך רכב. כמה שעות לפני כן הוזעק צוות השיטור העירוני לרכב שננעל בתחנת דלק בקריון. מתברר שילדה בת שלוש שיחקה עם השלט של הרכב ונעלה עצמה בטעות. גם במקרה זה נאלץ הצוות לשבור חלון, לחלץ את הילדה ולהעבירה לידי האם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות