fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיפת המזרק של כללית הגיעה לרפאל

מאות עובדי רפא"ל המבוטחים בכללית, ניצלו את האפשרות להתחסן כנגד קורונה על ידי צוותי כללית במקום עבודתם, באתר חיסונים שהוקם בעבורם.
מתחם של כללית | צילום: דוברות כללית
מתחם של כללית | צילום: דוברות כללית

צוות כללית, בהובלתה של האחות מירי בלאופלד, התייצב ברפא"ל עם מגשי חיסונים והקים אתר חיסונים עם חמש עמדות שפעל משך יומיים.

המבצע התאפשר תודות לשיתוף פעולה עם מנהלת מטה משאבי אנוש איריס הולצקן, וממונת ענייני הקורונה ברפא"ל שאמרה: "החיסונים הם כלי חשוב במאבק נגד הקורונה ואנו מעודדים את העובדים שלנו להתחסן".

"אנחנו שמחים על המהלך שנעשה כחלק ממאמצי רפא"ל למאבק בנגיף הקורונה והשירות לעובדים שלנו בתקופה זו. אפשרנו, בשיתוף פעולה מלא עם קופות החולים, להנגיש לעובדים במהלך יום העבודה את קבלת החיסון כי כולנו רוצים לשמור על הבריאות ולחזור לשגרה בהקדם״.

ההיענות הייתה מפתיעה ומאות מעובדי רפא"ל המבוטחים בכללית ניצלו את ההזדמנות להתחסן במקום עבודתם. בחלוף 21 יום יגיע צוות כללית בשנית כדי לתת למי שקיבל מנה ראשונה להשלים  למנה שניה, כך שיהיו מוגנים בפני המחלה ויצטיידו בדרכון ירוק.

מנהלת הסיעוד של כללית במחוז ומרכזת מבצע החיסונים, רות ברוך אומרת: "אנו שמחים כי תודות לשיתוף פעולה טוב ומתמשך עם רפא"ל, במסגרתו מגיעים מידי סתיו הצוותים שלנו למתן חיסוני שפעת ונערכים אירועי בריאות, יכולנו להנגיש גם הפעם את החיסונים לעובדי רפא"ל במקום עבודתם".

"אנו מפעילים עשרות מוקדי חיסונים שפועלים ברציפות עד שעת ערב מאוחרת, מרביתם גם בסופי שבוע, חלקם ממוקמים ממש בסמוך, אך מסתבר שיש חשיבות בהגעה אל מקומות עבודה כדרך להגביר את ההיענות והרחבת מעגל המתחסנים באופן משמעותי".

נוכח הצלחת המבצע והאפשרות שיש כיום לפרק מגשי חיסונים, כללית יזמו מבצעי חיסונים נוספים במקומות עבודה וריכוזים נוספים, הכל כדי לשפר עוד יותר את הכיסוי החיסוני, בעיקר בקבוצות הגיל הצעירות יותר.

יש חשיבות רבה בחיסון גילאים אלו, לאחר שאחוז המבוגרים שחוסנו גבוה ולעומת זאת, הנתונים מראים שגילאי החולים יורד.

בנוסף, קבלת חיסון היא הדרך היחידה שיש כרגע להורה לא רק להגן על בריאותו שלו, אלא להפחית סיכון של הדבקות לילדיהם שעדין לא יכולים לקבל חיסון.

 

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות