fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א: ניצחון ענק ששווה עוד עונה בליגה א'

עירוני קרית אתא גברה בשישי שעבר על הפועל דלית אל כרמל במשחק חוץ והיא הבטיחה כמעט סופית את הישארותה בליגה א'. אחרי שפיגרה 1:0, עשתה אתא מהפך גדול וניצחה 1:3
הצטיין בקרית אתא. חי בן לולו צילום: איסר רביץ
הצטיין בקרית אתא. חי בן לולו (צילום: איסר רביץ)
הצטיין בקרית אתא. חי בן לולו  צילום: איסר רביץ
הצטיין בקרית אתא. חי בן לולו (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הכדורגל של מכבי עירוני קרית אתא הפגינה המון אופי ונחישות במשחק החוץ האחרון, שנערך ביום שישי בדלית אל כרמל. חניכיו של עודד קוטר יצאו למשחק חשוב מאוד נגד הפועל דלית אל כרמל, שדורגה מתחת לקו האדום, במרחק של חמש נקודות מקרית אתא. היה ברור לשחקני אתא שהפסד עלול לסבך אותם מאוד ולקרב אותם עד כדי שתי נקודות מהקו האדום, תיקו הייתה תוצאה סבירה ששומרת על הפער, אבל הווינרים מקרית אתא הלכו על כל הקופה וזכו בניצחון גדול 1:3, אחרי שפיגרו 1:0.

חצי שעה מתחילת המשחק עלו המקומיים ליתרון 0:1. בסוג של משחק עונה על שש נקודות יש לכך השפעה מוראלית גדולה, ואולם עירוני קרית אתא של החודשיים האחרונים היא קבוצה אחרת לגמרי. קוטר הכניס בקבוצה הרבה אמונה, רוח התלהבות ואופי של ווינרים. תוך פחות מעשר דקות כבשה אתא שער יפה, שהחל מהרמת כדור חופשי של הקפטן יוחאי כהן לעברו של המגן השמאלי עוז משה, וזה נגח פנימה וקבע את תוצאת המחצית הראשונה 1:1.

"לשער הזה הייתה חשיבות רבה", אמר קוטר אחרי המשחק, והוסיף: "זו הייתה מכה למקומיים והשחקנים שלנו קיבלו ביטחון וירדו להפסקה בתחושה שאפשר להמשיך לכבוש ולנצח". בדקה ה-60 ביצע קוטר חילוף, שהסתבר בדיעבד כמשמעותי ביותר, הוא הוציא את עידן גראד והכניס את שחקן הנוער, סעיד דיאב, שהפך לאחרונה לשחקן חשוב בקבוצה הבוגרת, במקביל הוא ממשיך לשחק גם בנוער בשבתות. דיאב הוסיף המון לקבוצה והיה מעורב בשער השני שכבש שחקן צעיר נוסף, שגדל במועדון, אלמוג אוחיון. זה קרה בדקה ה~68, אלמוג במבצע אישי מבריק עשה הטעיה וסובב שני שחקנים ובהמשך שלח את הכדור לרשת. "זה היה כמו נוק-אאוט", אמר קוטר: "ראית על הפנים שלהם שהשער הזה שבר אותם לחלוטין". תוך שתי דקות כבש יקי ויצמן שער שלישי, שגמר את המשחק סופית. עד הסיום שמרה אתא על יתרונה, זה לא היה קשה במיוחד, כי כל האוויר יצא משחקני דלית אל כרמל, תרתי משמע.

בשורות עירוני קרית אתא הצטיין חי בן לולו, ששיחק בתפקיד בלם, לצידו של ישראל דרור הותיק, והוא החליף את ירו פלקושצ'נקו, שנעדר בגלל כרטיסים צהובים. פרט פיקנטי, שוער הפועל דלית אל כרמל תומר (תום) בן כליפא שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית אתא והוא מתגורר בקרית אתא. חמישה מחזורים לסיום העונה מצבה של קרית אתא השתפר מאוד, היא רחוקה מהקו האדום ומהמקום ה-14, שמוביל למשחקי מבחן, ב~8 נקודות והפרש השערים שלה, לעומת היריבות, שווה עוד נקודה. כשנותרו עוד 15 נקודות בקופה זה נראה פער בלתי מחיק, אבל קוטר יישן טוב יותר בלילה אחרי שקבוצתו תזכה בשלוש-ארבע נקודות נוספות.

ביום (שישי) בשעה 14:30 תצא קרית אתא למשחק חוץ שלישי ברציפות נגד הפועל חדרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות