fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים לחבק את סבתא: בכללית החל מבצע חיסוני קורונה לתלמידי תיכון

קופות חולים הודיעו שבמהלך סוף השבוע יתחילו לחסן בני נוער בגילאי 17 ו-18, בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. כללית הודיעה ראשונה על המהלך, ואחריה הצטרפו יתר קופות החולים.
גל של צעירים המגיעים להתחסן | צילום: דוברות כללית
גל של צעירים המגיעים להתחסן | צילום: דוברות כללית

בין הראשונים להתייצב לחיסון היה אדם דביר, תלמיד כיתה י"ב בתיכון אורט קרית ביאליק, שהגיע להתחסן מלווה באביו. הוא סיפר לאחות ניהל חטיב שחיסנה אותו כי ממש חיכה לרגע בו יוכל להתחסן.

אדם מספר: "יש לי סבתא שגרה בקריות מוצקין ומאז הקורונה חסר לי החיבוק של סבתא. מתגעגע מאוד ורוצה להגיע לבקר אותה בלי חשש לבריאותה״.

אדם מאוד רוצה לחזור ללמוד בבית הספר ומספר שהלימוד מרחוק מתסכל. הזום נתקע כל הזמן, ללא ממש ניתן ללמוד וחסר המפגש עם חברים. הוא מקווה מאד שעכשיו, כשהוא והם ישלימו את החיסון, יוכלו לחזור לסוג של שיגרה, שכל כך חסרה.

רות ברוך, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ומרכזת מבצע חיסוני הקורונה במחוז, מציינת כי ההיענות מפתיעה ועל אף שהוכרז על תחילת המבצע לנוער מהערב, הגיעו ל-30 מוקדי כללית ברחבי המחוז צעירים רבים מלווים בהוריהם.

כמו כן, אתמול נרשם ביקוש שיא לחיסונים ראשונים ושניים. כך למשל במוקד בזבולון בוצעו אתמול 1,850 חיסונים, כמעט כפול ממוצע יומי.

סה"כ חוסנו במחוז עד כה 230 אלף חיסונים. נוכח הביקוש יפתח השבוע מתחם ענק נוסף שבו תשתית לבצוע יותר מ 3,000 חיסונים.

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות