fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התחזה לבחורה חרדית וחשוד בעבירות אינוס

ביחידת הסייבר של המשטרה מתנהלת חקירה של עבירות מין על ידי מתחזה שיצר קשר עם קטינים
רשתות חברתיות | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

ביחידה 105 בלהב 433 החלה חקירה גלויה בתום פעילות סמויה שהתנהלה בשבועות האחרונים, זאת בעקבות תלונות שונות למוקד 105 אודות פרופיל אינסטגרם חשוד lgld84987 שיצר עם קטינים קשר וניהל איתם שיח בעל תכנים מיניים תוך שהציג עצמו כבחורה חרדית.

במקביל, יצר החשוד קשר עם הקטינים גם באמצעות קבוצות וואטסאפ שונות. ביצוע פעולות סמויות שונות הוביל לזיהויו של החשוד בשנות ה-20 לחייו שנעצר בשעות הבוקר.  לחשוד מיוחסות עבירות של אינוס, מעשה מגונה, העברת מידע כוזב במחשב, מרמה וכן עבירות נוספות.

אנו פונים לכל מי שקיבל הודעה מפרופיל האינסטגרם ליצור קשר עם מוקד 105 בהקדם. החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות. יחידה 105 פועלת בכל המגזרים והקהילות על מנת לייצר סביבה בטוחה מוגנת לילדים באשר הם.

מהמשרד לחיזוק וקידום קהילתי נמסר כי לאור הסכנות הרבות ברשת, הפיץ האגף האזרחי במטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת – 105 עלון מניעה והסברה להורים על פגיעות מיניות ברשת, בעברית ובערבית. אנו קוראים לכל ההורים להיכנס לאתר האינטרנט של 105 ולעיין בו כדי לזהות ככל הניתן זיהוי מוקדם של פגיעות ברשת. מוקד 105 של המטה הלאומי זמין 24/7 לכל אזרחי ישראל לדיווח על פגיעות בקטינים ברשת.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות