fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרופא, הרופאה המאהבת, האישה החוקית והתכשיטים יקרי הערך

כאשר הרומן בין הרופא והמאהבת, אף היא רופאה, עלה על שרטון, הוא מצא את עצמו נסחט על ידי המאהבת ופנה לעו"ד שרין סולן
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock

הרופא והמאהבת והתכשיטים יקרי הערך. רופא באחד מבתי החולים הגדולים מצא עצמו במרכזה של פרשה, שבה דורשת ממנו המאהבת, רופאה אף היא, תכשיטים יקרי ערך בטרם תחשוף בפני אשתו את הרומן שהיה ביניהם.

הרופא הכיר את הרופאה, הצעירה ממנו ב-30 שנה, במלך עבודתם בבית החולים. עד מהרה הפכה העבודה המשותפת לרומן. הם נסעו ביחד לחו"ל ל"השתלמויות", בילו, אכלו ושתו והוא פינק אותה בשורה של מתנות, בהן שעון יוקרתי וצמיד יהלומים.

לאחרונה הגיע הרופא למשרדה של עו"ד שרין סולן וסיפר לה כי ידע שהקשר החדש לא יחזיק מעמד. "היא צעירה ממני ב-30 שנים ורצתה רק דבר אחד ליהנות ולבלות. לא היה לה אכפת לעזוב את בעלה, היא חיפשה להתקדם בעבודה כרופאה וחיפשה את קרבתי".

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

לדברי הרופא, הוא נפל בקסמה, כי העריך את הרצון שלה ללמוד ואת הידע העצום שיש לה בגיל כל כך צעיר. לטענתו, צפוי לרופאה הצעירה הזו עתיד גדול.

הוא הוסיף ואמר לעו"ד סולן, כי כאשר הבין כי הקשר ביניהם לא יחזיק מעמד, הוא ביקש מהרופאה להיפרד ממנה ודרש שתחזיר לו את שני הפריטים יקרי ערך – השעון היוקרתי וצמיד היהלומים. לאחר שקיבל לדיו את התכשיטים, הוא ביקש להחזיר אותם לחנות בהן הם נרכשו, אולם נאמר לו כי הדבר בלתי אפשרי אחרי תקופה של כמה חודשים. כשלא נותרה בידו ברירה והפריטים היקרים נותרו אצלו, הוא החליט להעניק אותם במתנה לאשתו ליום הולדתה.

סחיטה באיומים?

כאן החל העסק להסתבך. האישה סיפרה לחברותיה על המתנות שקיבלה מבעלה ואף העלתה תמונות שלהן לאינסטגרם. המאהבת, שראתה וכעסה, הודיעה לו שיש בדיו שתי אפשרויות: להחזיר לה את שני התכשיטים או שתחשוף את הקשר ביניהם בפני אשתו.

עו"ד סולן הבהירה לרופא שלה כי מדובר בסחיטה באיומים וכי בידיו די ראיות לכך. היא המליצה לו לא להיעתר לדרישות של המאהבת, אך הוסיפה, כי בטרם יגיע המצב למקומות לא נעימים, שכן גם המאהבת היא אישה נשואה, לכדאי לו נסות להגיע לפשרה שעלותה כמה עשרות אלפי שקלים.

המשך יבוא.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות