fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה תפסה עשרות חבילות של נפצים

בפעילות שנערכה בקרית ביאליק נמצאו עשרות חבילות של נפצים בבית עסק בעיר
נפצים שנתפסו בקרית ביאליק. צילום: דוברות המשטרה

משטרת זבולון תפסה עשרות חבילות של זיקוקים ונפצים במסגרת פעילות יזומה כנגד השימוש והסחר בצעצועים מסוכנים בקריות. במסגרת הפעילות למען שלום הציבור וביטחונו בוצעה אתמול פעילות נגד שימוש וסחר בצעצועים מסוכנים באזור הקריות.

תופעת בני הנוער שמפוצצים נפצים בכל שכונות המגורים בקריות כבר הפכה לתופעה מטרידה ופוגעת באיכות החיים של התושבים. מאוד תלונות הגיעו לרשויות המקומיות ולמשטרת זבולון שהחליטו לשנות את המדיניות ולפעול על מנת לצמצם את התופעה הבזויה.

מדי ערב נשלחים שוטרים ואנשי השיטור העירוני לסיורים בשכונות מגורים בכדי לתפוס בשעת מעשה את בני הנוער וכעת גם נערכות סריקות בבתי עסק. עם זאת, הרשויות ניצבות בפני בעייה כאשר נתפסים בני נוער בשעת מעשה שכן רובם הינם קטינים וחלקם אף מתחת לגיל העונשין.

ברשויות ובמשטרה מנסים שלא לפתוח תיקים פליליים נגד בני הנוער על מנת שלא לפגוע בעתידם. עובדה זו מאשפרת לבני הנוער לפעול כמעט מבלי מפריע ומבלי להבין את ההשלכות של מעשיהם על איכות החיים של התושבים.

במסגרת הפעילות שוטרי משטרת זבולון בשיתוף הפיקוח העירוני נמצא בבית עסק בקרית ביאליק קרטון ובו עשרות חבילות של נפצים מסוכנים. בעל העסק זומן לחקירה בתחנת משטרת זבולון והחקירה נמשכת.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות