fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה עצרה, השופט הקל, התושבים חוששים

לאחר שורה ארוכה של מעשי ונדליזם למכוניות בשכונת מוצקין הצעירה נעצר חשוד בן 21. על אף עברו הפלילי הורה בית המשפט לשחררו אחרי יממה אחת
ונדליזם ברחוב נחמיה תמרי בקרית מוצקין. צילום באדיבות תושבי הרחוב

לאחר שבועות ארוכים שבהם סובלים תושבי רחוב נחמיה תמרי בקרית מוצקין משורה של מעשי ונדליזם למכוניותיהם, הצליחו בלשי משטרת זבולון לעצור את החשוד בשעת מעשה. אולם, למרבה ההפתעה, הורה בית משפט השלום קריות על מעצר של יממה אחת בלבד.

תושבי רחוב נחמיה תמרי כבר התרגלו למראה המוכר שבו חלונות של מכוניות החונות לאורך הרחוב מנופצים לעיתים קרובות ולעיתים אף נגנב רכוש מתוך המכונית. התושבים פנו בעניין לעירייה ולמשטרת זבולון בבקשה לעצור את התופעה כשהמקרה האחרון אירע בתחילת השבוע.

במשטרת זבולון הוחלט לשים קץ לתופעה וצוות בלשים בשיתוף עם השיטור העירוני, פעל בלילה האחרון בשכונה. במהלך הפעילות הבחינו הבלשים בחשוד, המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש והאלימות, ועצרו אותו "על חם" כשפרץ לרכב וגנב ממנו רכוש. היום (רביעי) הובא החשוד, אליאב עזריה, 21, מקרית מוצקין, לבית משפט השלום קריות והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים שבהם גם ניתן יהיה לחקור קשר למקרים נוספים.

בהחלטה שנתן השופט מוחמד עלי נכתב במפורש: "קיימת עילת מעצר הנובעת, מן החשש ששחרור החשוד עלול לסכן את ביטחון הציבור. אומנם המדובר בעבירות רכוש אך לחשוד הרשעות קודמות במגוון עבירות ובכלל זה עבירות רכוש ואלימות". על אף עברו של עזריה והחשד שמייחסת לו המשטרה, הורה השופט להאריך את מעצרו ליממה אחת בלבד..

במשטרה מתכוונים לערער על ההחלטה אולם בקרב תושבי הרחוב, אנחת הרווחה שהייתה לזמן קצר הפכה שוב לחשש. "זה לא יאומן" אמר אחד התושבים "כל בוקר אני קם עם פחד שעוד פעם יעשו נזקים למכונית שלי ועד שהצליחו לתפוס חשוד, בית המשפט פשוט משחרר אותו. זה כאילו כל מה שנעשה עד עכשיו לא שווה כלום ואני צריך שוב לחיות בפחד".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות