fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה נערכת לאיתור מסיבות מחתרתיות בפורים

משטרת ישראל הודיעה כי היא נערכת בכוחות מתגברים לאיתור מסיבות מחתרתיות במהלך פורים וכבר חקרה חשודים
מסיבה
מסיבה | צילום: פיקסאביי

סוד גלוי הוא כי במהלך הסגרים שהוטלו במסדרת מגבלות הקורונה, בעיקר במהלך הסגר האחרון, פרחו ועלו המסיבות המחתרתיות בבתים פרטיים ובטבע. כעת, לקראת פורים, נערכת המשטרה בכוחות מתוגברים במטרה להרתיע את מארגני המסיבות.

בעקבות החלטת הדרג המדיני, הנוגעת להתקהלות אסורה בימי הקורנה והחג, פועלת יחידת אתגר בלהב 433 יחד עם יחידות נוספות תוך הפעלת מגוון יכולות, לאיתור מארגני מסיבות 'מחתרתיות' שבכוונתם לקיים בניגוד להנחיות משרד הבריאות. יצויין כי לרשות המשטרה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לסריקת הרשתות החברתיות השונות וכן מערך מודיעיני. במשטרה מודעים לכך שלא יצליחו לאתר את כל המסיבות המחתרתיות, אך מקווים ליצור התרתעה שתוביל לצמצום היקף התופעה.

החל מאמש בוצעה פעילות סמויה וגלויה רחבת היקף, במסגרתה אף נחקרו באזהרה מספר חשודים בחשד שהתכוונו לארגן ולקדם קיומן של מסיבות בניגוד להנחיות משרד הבריאות. הנחקרים שוחררו בתנאים מגבילים. במהלך היום וככל שיידרש תמשיך היחידה לפעול לאיתור מארגני מסיבות ויחצנים  שבכוונתם לארגן או לקחת חלק בארגון מסיבה בניגוד להנחיות.

מהמשטרה נמסר כי קיום מסיבות בימים אלה, בהם בכל יום מתגלים אלפי מאומתי קורונה חדשים, עלול להחמיר את המצב ואף להוות מוקדי הפצה המוני של הנגיף, לעלייה בתחלואה והדבקתם של רבים שכלל לא לקחו חלק באירוע.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות