fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הימורים באמצעות מחשבים

בפעילות משולבת של משטרת זבולון והשיטור העירוני נחשף בקרית ביאליק מועדון הימורים לא חוקי שעשה שימוש במחשבים להימורים "און ליין"
הימורים לא חוקיים בקרית ביאליק. צילום: דוברות המשטרה

משטרת זבולון חשפה בקרית ביאליק מקום המשמש למשחקי הימורים ועכבה לחקירה תושב העיר שעל פי החשד מפעיל את המקום וכן את בעל המקום, תושב קרית ים.

בפעילות יזומה וממוקדת שנערכה אתמול בקריות, המתמקדת בחשד לניהול משחקים אסורים בבתי הימורים, לרבות הפעלת מכונות מזל ממוחשבות, הגיעו שוטרי תחנת זבולון בשיתוף עם שוטרי השיטור העירוני לחיפוש יזום במבנה בקרית ביאליק. במסגרת החיפוש חשפו מקום המשמש להימורים שפעל במקום.

מדובר בהימורים בלתי חוקקים המתבצעים באמצעות מחשב "און ליין". המהמרים משלמים ברובם ב"קרדיט", מה שמצמצם את השימוש בכסף מזומן שיכול להוות ראייה נוספת נגדם. מועדוני ההימורים הלא חוקיים משמשים לרוב כהכנסה נוספת לעבריינים אשר מפעילים את המקום באמצעות אדם אחר שמוכן לקחת עליו את האשמה, ואילו הם נותרים מאחורי הקלעים. העונשים שמטיל בית המשפט על מי שהורשע בהפעלת מועדון הימורים הם קלים ובדרך כלל מדובר בקנס ועונש מאסר על תנאי.

השוטרים עכבו לחקירה את מפעיל המקום, תושב קרית ביאליק בן 50 ואת בעל המקום תושב קרית ים בן 66. בנוסף החרימו עשרה מחשבים שעל פי החשד שימשו להימורים אסורים. החקירה נמשכת.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות