fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היכה את בת זוגו שביקשה להיפרד ממנו

תושב הקריות מואשם בשורה של אירועי תקיפה של בת זוגו לאחר שזו הודיעה לו על סיום מערכת היחסים
אלימות
צילום: פיקסאביי

תושב קרית אתא מואשם בשלושה אישומים של תקיפת בת זוגו לאחר שהיא הודיעה לו על כוונתה לסיים את הקשר עימו. כתב האישום נגדו הוגש לבית משפט השלום בנצרת.

על פי כתב האישום, במהלך החודש שעבר הודיעה האישה לנאשם כי היא רוצה לסיים את הקשר שלהם. בעקבות כך הוא הגיע למקום עבודתה ביוקנעם כדי לשכנע אותה לשנות את כוונתה. על פי כתב האישום, הם נכנסו לרכבה של האישה ושוחחו כמה דקות והאישה עמדה על רצונה לסיים את מערכת היחסים ביניהם. בתגובה לכך הוציא הנאשם את מפתח הרכב ממקומו, קילל אותה ותפס אותה עד שנפלה על מושב הנהג ונחבלה בבטן. כדי להשתחרר מאחיזתו של הנאשם, היא נשכה אותו בידו והוא היכה אותה באגרוף לפניה. לאחר מכן זרק את מפתח הרכב ועזב את המקום.

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

נגד הנאשם, המיוצג על ידי עו"ד אביעד חייט, הוגשו עוד שני אישומים של תקיפה. במקרה אחד נטען כי הוא השליך שני מלונים על שער ביתה. במקרה נוסף נטען נגדו כי כאשר מסרה לו שקית בגדים דרך חלון ביתה הוא משך בחוזקה בידה ועיקם אותה, ירק עליה וקילל אותה. עו"ד חייט מסר: ״ברשותנו טענות משפטיות, עובדתיות ונסיבתיות אולם נגיב ונפרט בעניינם בבית המשפט בלבד״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות