fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים זועמים על מחירי הקייטנות

קבוצת הורים התארגנה במחאה על מחירי הקייטנות של רשת המתנ"סים בקרית אתא. הם מבקשים שהעירייה תסבסד את הילדים בסכומים גדולים יותר משנעשה
קייטנה | צילום: pexels

עשרות הורים לילדים בקרית אתא התארגנו בימים האחרונים לפעול נגד מחירי קייטנות הקיץ של רשת המתנ"סים בעיר. טענתם המרכזית היא שלאחר שנת קורונה שבה נקלעו רבים למצוקה כלכלית, העירייה צריכה לפעול על מנת שמחירי הקייטנות יהיו נגישים יותר.

על פי הפרסומים הרשמיים של רשת המתנ"סים עולה כי קייטנת יום ארוך לכיתות א'-ב', מהשעה שמונה בבוקר עד חמש אחר הצהריים עולה 2665 שקלים. העירייה הודיעה כי תסבסד כל ילד בסכום של 320 שקלים והמחיר הסופי הינו 2345 שקלים לילד. עבור שני ילדים מגיעה העלות לסכום של 4690 שקלים שקלים. "בהנחיית ראש העיר יעקב פרץ, תסייע העירייה בסבסוד הקייטנות לילדי הגנים ובתי הספר בסך של 320 שקלים (עבור מחזור ב' במסלול הארוך, עד ה- 12.8 שעה 17:00) במטרה לסייע להורים בעיר בתקופה זו", מסרה העירייה.

אולם הסבסוד אינו מרגיע את ההורים אשר טוענים כי ניתן לצפות מהעירייה שתבוא לקראתם בכל הנוגע למחירי הקייטנות, במיוחד לאור השנה הכלכלית הקשה שעברה על המשק הישראל בגלל הקורונה. בינתיים התארגנו הורים רבים לפעולה נגד המחירים. הם מבקשים שהעירייה תתחשב במצוק הכלכלית שנכפתה על משפחות רבות ותוריד עוד יותר את מחירי הקייטנות.

יו"ר האופוזיציה העירונית, הילה רובין שלם, יו"ר סיעת הילה שלם והתושבים, מסרה: "שוב שיטת מצליח על התושבים בקרית אתא. השאלה למה? למה כל פעם המחירים צריכים להיות גבוהים? למה רק בכוח ובלחץ מההורים גורם להורדת מחירים? למה שלא באמת נהיה הקריה הראשונה שדואגת לתושבים ונותנת תמיד את המחירים הכי נוחים ומתחשבים בעיקר אחרי תקופה קשה של מגפת הקורונה. למה להיות כל כך מנותקים! אנחנו לצד התושבים וממשיכים יחד איתם לקדם את הנושא הזה".

אחת האימהות שמארגנת את קבוצת המחאה מסרה: "המחירים קרובים מאד למחירי קייטנה פרטית דבר שהפתיעה אותנו מאד, שכן היינו מצפים שבשנה כזו שנת הקורונה שבה רבים מתושבי העיר עברנו טלטלות במישור הכלכלי העירייה תסבסד לפחות חלק מהסכום. אנחנו מהווים חלק גדול מאד בעיר הזו ואנחנו קורסים תחת הנטל הכלכלי ומבקשים מראש העיר להתערב באופן אישי ולסבסד את מחירי הקייטנות מרקיעי השחקים. חשוב להגיד שאנחנו נציגי הורים מכלל הגנים ומתחילת היום עומדים בקשר גם עם הנהגת ההורים הארצית. אנו דורשים גם מהעיריה שלנו לסבסדר ולהודיע על כך במהרה. אנחנו קוראים לכל ההורים שעוד לא הצטרפו להצטרף למאבק הכל כך חשוב וצודק הזה".

על פי נתוני העירייה, מחירי הקייטנות בקריות השכנות עומדים על 2300 שקלים לילד לקייטנה ארוכה ואילו בקרית אתא ההפרש הוא 45 שקלים והילדים מקבלים עוד יום נוסף של קייטנה לעומת הקריות השכנות.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות