fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תביעת גירושים: האישה נכנסה לבידוד, הבעל בילה עם השכנה

תביעות גירושים הדדיות הוגשו לבית המשפט: הבעל טוען כי בהיעדרה של אשתו הבין שהיא לא חסרה לו כלל. האישה טוענת שבשעה שהיא שהתה בבידוד הבעל בילה עם השכנה
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock

האם הבעל בילה עם השכנה בעת שאשתו שהתה בבידוד? בית הדין הרבני בחיפה ידון בקרוב בתביעות גירושים הדדיות של בני זוג מהאזור, לאחר שהבעל צולם כשהוא מבלה עם השכנה בעת שהאישה נאלצה לשהות בבידוד לאחר שנחשפה לחולה קורונה. מדובר בבני זוג, בתחילת שנות ה-40 לחייהם, ולהם שתי בנות ובן. זה מספר שנים, שיחסי הצדדים ידעו עליות ומורדות ובתקופות מסוימות אף שקלו להתגרש, אבל ייעוץ זוגי העניק להם תקווה שיצליחו לשקם את חיי הנישואים. את הבעל מייצגת עו"ד שרין סולן.

לפני כחודש נחשפה האישה לחולה קורונה במקום עבודתה. בהתאם להנחיות משרד הבריאות היא נאלצה להיכנס לבידוד ובחרה לעשות זאת הרחק מבעלה וילדיה ביחידת דיור בבית הוריה שבצפון.

בגידה בימי קורונה. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

בתקופת הבידוד, הבעל עובד שכיר בתחום השיווק, מצא עצמו לפתע מתמודד עם טיפול בשלושת ילדיהם ועם יתר מטלות הבית. לבאת כוחו עו"ד שרין סולן, סיפר, כי ימי הבידוד של אשתו היו הימים היפים, הרגועים והטובים שהיו לו בשנים האחרונות.

לדברי עו"ד שרין סולן, הבעל חזר וטען כי אשתו לא חסרה לו כלל והוא לא התגעגע אליה וכי הטיפול בילדים ושאר מטלות הבית התבררו כלא כל כך מורכבות. "הקורונה סייעה לו להבין כי בלי אשתו הוא מרגיש חופשי יותר, לכן החליט להניח בפניה שוב את הדרישה להתגרש מיד עם שובה", ציינה עו"ד סולן.

ואכן מיד עם שובה של האישה מהבידוד, הניח בפניה בעלה את מסמכי הבקשה לגירושים. האישה טענה כי בהיעדרה, הבעל בילה עם השכנה ואף הטיחה לעברו שורה של צילומים, בהם הוא נראה מתגפף עם שכנתם, חברתה הטובה ביותר, בחצר גינתם בשעה שהייתה בבידוד.

להגנתו, אמר הבעל כי קרא לחברה לסייע לו ובאחד הערבים היא נשארה ללון בסלון דירתם. "הוא לא היה לגמרי בודד והחברה שלי הפיגה לו את השעמום, עכשיו היא תשלם מול הבעל שלה, ובעלי ישלם לי כל מה שארצה", אמרה לעורכת הדין והציגה בפניו מסמכים נגדיים לגירושים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות