fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלבוע: איימו לרצוח אותי. המשטרה: הלצה של נער בן 16

ד"ר איתי גלבוע המתמודד לראשות עיריית חיפה קיבל איומים ברצח בעקבות פוסט שפורסם בפייסבוק. המשטרה חקרה ומצאה: הכותב הוא נער שבעבר חילק פלאיירים עבור גלבוע
דף הפייסבוק של ד"ר איתי גלבוע
דף הפייסבוק של ד"ר איתי גלבוע
דף הפייסבוק של ד"ר איתי גלבוע
דף הפייסבוק של ד"ר איתי גלבוע

ד"ר איתי גלבוע הגיש השבוע תלונה למשטרת חיפה על איום ברצח. גלבוע, המתמודד על ראשות עיריית חיפה, הגיש את התלונה לאחר שגולש הגיב לפוסט שפרסמה מועמדת ברשימתו "חיפה חדשה" למועצת העיר, רשא ח'ולי. אותו גולש קילל וגידף את גלבוע ואיים לרצוח אותו.

במהלך סוף השבוע האחרון, ח'ולי פרסמה פוסט בפייסבוק, בו פירטה את עמדותיה ותוכניותיה לטובת העיר חיפה, כשתיבחר לחברת מועצה בחיפה. הגולש התייחס בתגובתו רק לגלבוע ואיים לרצוח אותו, על פי החשד בשל דעותיו השמאלניות המובהקות.

"אני דוחה בכל תוקף את האיום ברצח ומגנה כל תופעה של אלימות", אמר השבוע גלבוע, "אין בכוונתי להיכנע לגורמים שוליים בחברה. אני גאה בחברותה ומועמדותה של גברת רשא ח'ולי ברשימתנו למועצת העיר וביחד נמשיך לפעול לשרת את תושבי העיר חיפה".

דובר מרחב חוף של המשטרה, רפ"ק ערן שקד, מסר בתגובה: "המועמד לבחירות הגיש תלונה על איום נגדו בפייסבוק. מחקירה של חוקרי תחנת חיפה מסתבר כי מדובר בנער בן 16 (שעבד אצל המועמד בחלוקת פלאיירים) וטען כי איים עליו כהלצה. הנער נעצר ונחקר ולבסוף שוחרר בתנאים מגבילים. בהמשך יוחלט אם להגיש נגדו כתב אישום, מדובר בנער ללא עבר פלילי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות