fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט זיכה אימא שהואשמה בתקיפה

אימא לילד קטין זוכתה מעבירה של תקיפת בעלה לשעבר לאחר שהוכח כי התנהגותו גרמה לה לפעול מתוך הגנה עצמית
אלימות (צילום אילוסטרציה )
(צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה )

בית משפט השלום בעכו זיכה תושבת הצפון שהואשמה בתקיפתו של בעלה לשעבר לאחר שקבע כי פעולותיה היו מעשה של הגנה עצמית.

האירוע התרחש לפני כשלוש שנים, לאחר שבני הזוג התגרשו ונקבעו הסדרי ראייה לגבי בנם הקטין. האב היה אמור להביא את הילד לגן שבו למד והאימא הייתה אמורה לאסוף אותו מהגן. באותו יום האב הביא את הבן לגן רק בשעות הצהריים והבן סירה ללכת עימה. בין האימא לאב התפתחו חילופי דברים והם הגיעו ללשכת הרווחה בעיר מגוריהם.

על פי כתב האישום שהוגש תחילה נגד האישה, במהלך חילופי הדברים ביניהם היא תקפה את האב והפילה אותו על גבו. לאורך כל המשפט טענה האימא, שיוצגה על ידי עו"ד לירון מלכה, כי מדובר בהגנה עצמית שכן היא חששה מבעלה לשעבר ואין את היכולת הגופנית לתקוף אותו או לגרום לו לפציעות. האב טען כי הוא ניגש לילד שבכה בעת שהיה עם האימא כדי לעזור לו והאימא תקפה אותו.

עו"ד לירון מלכה. צילום: יח"צ

השופטת שושנה פיינסוד-כהן, בחנה את חומר הראיות ועדויותיהם של עדים והכריעה כי האימא הדפה את האב ולא גרמה לו לסימני או פציעה. בהכרעת הדין נקבע כי התנהגותו של האב מגבשת, מבחינת האימא, את יסוד קיומה של סכנה מוחשית מבחינתה והיא פעלה מתוך הגנה עצמית. לאור זאת, הורתה השופטת על זיכוייה של האימא.

לאחר הכרעת הדין מסרה עו"ד מלכה: "בית המשפט, במקצועיות רבה, בחן את הראיות שהונחו בפניו ,הטה אוזן לנאשמת, לגרסתה ולתחושותיה ולשמחתנו, זיכה אותה מכל אשמה. אנו מברכים על החלטה זו".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות