fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפי אנשים פקדו היום את החנויות ברחבי הקריות

היום (ראשון) המשק החל לחזור לשיגרה לאחר תקופת סגר ארוכה ולא פשוטה לבעלי העסקים, מאות לקוחות נרגשים פקדו את הקריון ואת מתחם ביג בקרית אתא.
פתיחת הקריון על פי הנחיות התו הירוק והסגול | צילום: רינה קיסלמן
פתיחת הקריון על פי הנחיות התו הירוק והסגול | צילום: רינה קיסלמן

היום (ראשון), תקנות היציאה מהסגר נכנסות לתוקף והקניונים נפתחו וכך גם נדלקו האורות בחנויות ברחבי הארץ לאחר ימים לא פשוטים בעקבות הסגר השלישי.

הקריון בקרית ביאליק נפתח גם הוא תחת הנחיות התו הירוק והסגול. על פי ההנחיות, חובה לשמור על מרחק בין הלקוחות, חובה לבצע טיהורי אוויר לעיתים תכופות, אכילת מזון אסורה במתחם הקריון וישנם בקרים המסתובבים בין הלקוחות לשמירה על ההנחיות.

כבר היום בשעות הצהריים, מאות אנשים נרגשים פקדו את החנויות, כולם עטויי מסכות ומקווים שלא יאלצו להישאר שוב בבית לתקופה ארוכה ושיוכלו ליהנות ממרכזי המסחר לטווח הארוך.

גלינה מילבסקי, עובדת בדוכן התכשיטים "שנטי" משתפת: "לא הצלחתי לישון בלילה מרוב ההתרגשות של החזרה לעבודה, אחרי כל כך הרבה זמן, חיכיתי מאוד לחזור לשגרה".

חנות "נייק" החדשה והגדולה יותר בקריון | צילום: רינה קיסלמן
חנות "נייקי" החדשה והגדולה יותר בקריון | צילום: רינה קיסלמן

הבעלים של החנות "Tommy&friend's", עומרי פארן, מספר כי עבר שנה לא פשוטה, מאתיים ימים בהם החנות שלו הייתה סגורה בעקבות הקורונה, מה שגרם לנזק כלכלי קשה ולסחורה שנותרה ללא קונים.

פארן מספר: "הסגר האחרון היה קשה מאוד וארוך מדי, מקווים שזה יהיה האחרון. התרגשות גדולה מפתיחת המשק והחנויות, כיף לראות אנשים מסתובבים וחוזרים לחיים, גם הלקוחות היו צריכים את זה".

עומרי פארן הבעלים של "Tommy&friend's" | צילום: רינה קיסלמן
עומרי פארן הבעלים של "Tommy&friend's" | צילום: רינה קיסלמן

מקניוני עופר נמסר: "אנו נרגשים לפתוח את הקניונים, קניוני עופר ימשיכו להקפיד על קוצו של יוד בכל הקשור להנחיות התו הסגול ולבריאות הציבור".

בביג קרית אתא, בעלי החנויות התרגשו גם כן מהפתיחה המחודשת לאחר סגר ארוך, מאות לקוחות נצפו ברחבי החנויות במתחם נרגשים, שומרים על מרחק ופועלים על פי ההנחיות.

בחנות "נייקי" עודפים שבמתחם נוצר תור צפוף בדומה לימים שאחרי הסגרים הקודמים שהיו, חלק מהלקוחות שהמתינו בסבלנות בתור הארוך סיפרו להד הקריות: "אנחנו מחכים כבר יותר משעה להיכנס לחנות, לא יודעים מה תהיה הסחורה אבל נרגשים מאוד".

התור לחנות "נייקי" עודפים בביג קרית אתא | צילום: רינה קיסלמן
התור לחנות "נייקי" עודפים בביג קרית אתא | צילום: רינה קיסלמן

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות