fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איומים ותקיפת בעלי מועדון הפועל חיפה יואב כץ

המשטרה עכבה לחקירה אתמול קטין תושב חיפה (16) ותושב נשר (29) שעפ"י החשד איימו וניסו לתקוף את הבעלים של קבוצת כדורגל הפועל חיפה.

המשטרה פתחה בחקירה אתמול, שלישי, עם קבלת תלונה מבעלים של קבוצת כדורגל הפועל חיפה, יואב כץ, בדבר איומים וניסיון תקיפתו.

בתוך כך, מיד עם קבלת התלונה נגבו עדויות, נתפסו מצלמות אבטחה ונעשתה פעילות מאומצת במישור המודיעיני, כל אלה, הביאו לחשיפת זהות החשודים במעשה קטין בן 16, תושב חיפה ותושב נשר בן 29, ועיכובם לתחנת משטרת חיפה.

בתום חקירתם השניים שוחררו בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

מנהלת הליגות: "אנו מזועזעים מהתקיפה האלימה והמכוערת כנגד בעלי מועדון הפועל חיפה יואב כץ. המנהלת עומדת בקשר עם קציני המטה הארצי במשטרת ישראל שמעורבים אישית במקרה מאז הגשת התלונה על ידי יואב כץ."

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "שוחחנו שלשום עם יואב כץ שסיפר לנו על התקיפה האלימה שעבר בפתח המלון בו הוא שוהה וחיזקנו את ידיו. אני רוצה להודות למשטרת ישראל שפעלה במהירות ובנחישות על מנת להגיע לאותם עבריינים. כעת אני מקווה ששאר רשויות החוק יפעלו להרחיקם גם ממגרשי הכדורגל. לא נאפשר לפגוע בבעלי קבוצות כדורגל ונפעל בכל הכח יחד עם רשויות החוק להילחם באלימות".

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות