fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפגנה בלב ים

היום (שישי) בבוקר, הפגינו חברי מועדון השיט כרמל כנגד ההחלטה לסגור את מועדון השיט הוותיק. המפגינים שטו ממעגן הדיג והשליכו רימוני עשן למים. סגן מפקד חיל הים לשעבר: "לא יעלה על הדעת שיסגרו לעיר הנמל של ישראל את המועדון היחיד"
הפגנת מחאה של חברי מועדון שיט כרמל
הפגנת מחאה של חברי מועדון שיט כרמל (צילום: רפאל קבסה)

למעלה מ-30 כלי שיט השתתפו היום (יום שישי) במשט מחאה באזור נמל חיפה, כנגד הכוונה לסגור את מועדון השייטים כרמל הפועל ליד תחנת החשמל שבחוף שמן. לטענת המפגינים ב- 15 לאוקטובר יש כוונה לסגור את המועדון ללא מציאת פתרון או חלופה אחרת.

מועדון השייט הוותיק נוסד לפני 80 שנה ומשתתף דרך קבע במשטים ותחרויות בינלאומיות. שייטים רבים יצאו היום, במשט ממעגן הדייג בכלי שיט שונים, הדליקו אבוקות והשליכו רימוני עשן למים.

תת אלוף (במיל') שבתאי לוי, בעברו סגן מפקד חיל הים וחבר ותיק במועדון אמר: "אני חבר במועדון השיט כרמל כבר למעלה מ-40 שנים, המועדון הזה חינך דורות רבים של שייטים מאזור חיפה והצפון, לא יעלה על הדעת שיסגרו לעיר הנמל והשיט של ישראל את המועדון היחיד ששוכן בה"

קומנדר המועדון איב בללי: "אני רוצה להבהיר, אנחנו לא בעלי יאכטות עשירים, אנחנו מתחזקים את כלי השיט שלנו בעצמנו, אני פונה לשר התחבורה ולראש הממשלה שיעשו משהו בעניין".

הפגנת מחאה של חברי מועדון שיט כרמל
"אנחנו לא בעלי יאכטות עשירים". הפגנת מחאה של חברי מועדון שיט כרמל (צילום: רפאל קבסה)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות