fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הננה בננה של נטע ברזילי. האזינו

נטע ברזילי בסינגל בינלאומי חדש שנחשף לראשונה ויבוצע בשבת הבאה על במת אירוויזיון 2019 ! השיר יצא בארץ ובחו"ל בו זמנית הבוקר: Netta – Nana Banana; מילים ולחן: נטע ברזילי, סתיו בגר, נתן גושן; עיבוד והפקה מוסיקלית: סתיו בגר

אחרי שנה מטורפת, בה כבשה כל פסגה אפשרית, אשת השנה במוזיקה, נטע ברזילי חובקת סינגל חדש "Nana Banana", אותו תבצע על בימת האירוויזיון בישראל.

בדיוק שנה עברה מאז שעשתה את הבלתי ייאמן והביאה את האירוויזיון חזרה לישראל עם" Toy" שכבש את המצעדים בכל העולם ושבר שיאים שאף אמן ישראלי לא עשה בזירה הבינלאומית.
לאחריו, הגיע הפולו-אפ המטורף "Bassa Sababa" שגם הוא כבש את מצעד הבילבורד בארה"ב, ומיד עם צאתו סיפק כותרות בינלאומיות וכבש את המקום הראשון בכל מצעד אפשרי בישראל. עתה, נטע ברזילי מוציאה את הסינגל השלישי "Nana Banana" ומוכיחה שוב כמה היא רב גונית וייחודית בנוף המוזיקה העולמי.

נטע: "עברתי שנה מדהימה, אני מרגישה שכולם עסוקים בלסכם אותה, ואני חושבת ש-Nana banana הוא הסיכום האישי שלי. אני רוצה לקחת אתכם לבועה שלי, למקום הכי אישי שלי בשנה האחרונה. היצירה הזו נוצרה בשותפות עם סתיו בגר ונתן גושן. לא יכולתי לבקש שותפים יותר מדויקים, להוטים ומסורים מהם, כיף לעשות אמנות ביחד".

האזינו לשיר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות