fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את הלביאות מהקריות

קוסמטיקאית, עורכת דין ומעצבת פנים נפגשו בקרית מוצקין. זו לא התחלה של בדיחה, זו קבוצת נטוורקינג חדשה שקמה במטרה להעצים נשות עסקים
סדנאות, קורסים והעצמה. קבוצת "לביאות בעסקים" | צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין
סדנאות, קורסים והעצמה. קבוצת "לביאות בעסקים" | צילום: דוברות עיריית קרית מוצקין

כ-30 נשות עסקים מקרית מוצקין נפגשו ביום רביעי שעבר באירוע ההשקה של קבוצת "לביאות בעסקים", אותה יזמה והקימה טובה ספורטס, תושבת העיר. מדובר בקבוצת נטוורקינג של נשים בלבד, שנועדה להעצים ולפתח נשות עסקים בעיר במישור האישי והמקצועי.

לפני ארבע שנים עזבה ספורטס את עבודתה כמנהלת משרדים של עורכי דין לטובת עולם האיפור. היא מצאה עניין בהעצמה של נשים אחרות דרך האיפור והחלה להעביר סדנאות בנושא. עכשיו, היא לוקחת את חזון ההעצמה שלה לשלב הבא, כשהיא משיקה את קבוצת הנטוורקינג שלה במטרה לאפשר לנשים אחרות לפתח את עצמן ואת העסקים שלהן.

לאירוע ההשקה הגיעו נשות עסקים, כל אחת מתחום עיסוק שונה, כדי לעבור תהליך אישי ומשותף בדרך להצלחה. באירוע הן פגשו את המאמנת אישית, מירה שחר, שהעבירה תכנים בשיטת "המצפן להצלחה". שחר תלווה ותקדם את הנשים לאורך התהליך ותעניק להן את הכלים, על מנת שכל אחת תמצה את הייחודיות, החוזקות והחסמים שלה. בנוסף, ספורטס תדאג להעשיר את "הלביאות" עם מגוון רחב של סדנאות וקורסים.

ההשקה המרשימה התקיימה במרכז צעירים בקרית מוצקין בניהולו של אור פרימור. המרכז פרש את חסותו על הקבוצה ופתח בפני "הלביאות" את הדלת. יועצת ראש העיר למעמד האישה, שרית בן שושן, ששמעה על הקבוצה, מיד נרתמה להצלחת הפרויקט. נשים רבות נרשמו ביום ההשקה לפרויקט ונשים מכל רחבי הקריות ממשיכות להצטרף.

ראש העירייה חיים צורי מחזק את הקבוצה: "אני שמח שנשים מוצקינאיות יוזמות וממנפות את העשייה שלהן על מנת להמשיך ולפרוץ קדימה. גאווה מוצקינאית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות