fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותקנה מערכת מצלמות אבטחה וכריזה בגן בית העם בקרית חיים

מצלמות אבטחה וכריזה בגן בית העם. צילום: דוברות העירייה
מצלמות אבטחה וכריזה בגן בית העם. צילום: דוברות העירייה

בגן בית העם שבקריית חיים הושלמה התקנתה של מערכת מצלמות וכריזה חדישות. המצלמות המתריעות באופן אוטומטי על כל פעילות חריגה מחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה. המוקד המבצעי מאויש 24 שעות ביממה וממנו מוזנקים על פי הצורך ניידות הסיור, הפיקוח והאבטחה העירוניים.

מצלמות אבטחה וכריזה בגן בית העם. צילום: דוברות העירייה
מצלמות אבטחה וכריזה בגן בית העם. צילום: דוברות העירייה

במקביל, יכולים המוקדנים לפנות באמצעות מערכת הכריזה לשוהים בגן, להתריע ולהעביר הנחיות התנהגות על פי הצורך. הצילומים הנשמרים במצלמות מהווים חומר ראייתי המשמש את המשטרה להגשת כתבי אישום כנגד עבריינים. המצלמות החדשות מצטרפות למצלמות האבטחה שכבר פועלות בחוף נאות ואליהן יצורפו במהלך החודשים הקרובים מצלמות נוספות בפארקים ובגנים הציבוריים בקריית חיים.

המצלמות מהוות חלק ממערך האבטחה של עיריית חיפה הכולל את סיירת הביטחון שהוקמה לפני כשבע שנים ביוזמת ראש העיר יונה יהב, במטרה להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר. הסיירת כוללת שש ניידות וצוות של 20 סיירים שעברו הכשרה מבצעית ועיונית מיוחדת. צוותי הסיירת חולקו על פי אזורים גיאוגרפיים של העיר. בקרית חיים פועלת סיור משולבת המאוישת בשוטר ובפקח עירוני בשעות היום וכל שעות הלילה.  הסיירת פועלת בשיתוף עם משטרת ישראל, באופן יזום, על פי הנצפה במצלמות,  ועל פי פניות תושבים למוקד העירוני 106.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "עיריית חיפה משקיעה משאבים ומאמצים רבים בפיתוח מתחמי בילוי, נופש וספורט בקריית חיים ובתוך כך מפתחת העירייה גם מערכות הגנה ואבטחה על מנת להגביר את תחושת הביטחון של התושבים המבלים בכל אלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות