fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעל הבוגדני נתפס על חם באיצטדיון סמי עופר

מיציע הכדורגל היישר למדרגות הרבנות: בני זוג מהצפון עתידים להתגרש לאחר שהבעל נתפס על חם כשהוא בוגד באשתו, כשצולם במצב אינטימי עם אשה אחרת, בעודו צופה במשחק הכדורגל ישראל בוסניה
תמונה פנורמית של אצטדיון סמי עופר לאחר זריעת הדשא (צילום: צבי רוגר-עיריית חיפה)
תמונה פנורמית של אצטדיון סמי עופר לאחר זריעת הדשא (צילום: צבי רוגר-עיריית חיפה)

ניצחונה של נבחרת ישראל על נבחרת בוסניה במשחק הכדורגל ההיסטורי שהתקיים לפני מספר שבועות, אמנם שימח מיליוני ישראלים, אך הוא גם עלול לגרום במישרין ובעקיפין לפירוק משפחה, זאת לאחר שתושבת הצפון, נדהמה לגלות כי בעלה בחר לצפות במשחק כשהוא חובק ביציע צעירה שישבה לידו.

עו"ד גיא אופיר (צילום: עצמי)
עו"ד גיא אופיר (צילום: עצמי)

כזכור, ישראל הביסה את בוסניה במשחק שהתקיים לפני כשבועיים, באצטדיון סמי עופר בחיפה, במסגרת מוקדמות יורו 2016. הגבר סיפר לאשתו כי בכוונתו להגיע למשחק עם חברים, אך לא תיאר לעצמו שבקהל ינכח גם מכר המשותף לשניהם, ויצלם אותו. האישה הנבגדת לא האמינה למראה עיניה, כאשר קיבלה דרך בווטס-אפ תמונה של בעלה כשהוא יושב באצטדיון, וכלל אינו מנסה להסתיר את גילויי החיבה הברורים בינו לבין צעירה שישבה בצמידות אליו.

סנגורה  של האישה, עורך דין גיא אופיר, שוקד בימים אלה על תביעת הגירושין נגד הבעל, שתוגש לבית הדין הרבני בחיפה, ובה הוא יטען בין השאר כי, "הבעל טען שהוא הולך למשחק של הנבחרת יחד עם מספר מחבריו לעבודה  בעוד שרעייתו נאלצה להישאר בבית עם ילדיהם ומה רבה הייתה בושתה כשקיבלה במכשיר הסלולרי שלה תוך כדי המשחק תמונה של בעלה כשהוא חובק אישה אחרת…".

בתביעה יצוין גם כי "עם חזרתו של הבעל הביתה, הטיחה בו רעייתו כי הוא מנהל רומן עם אישה אחרת והוא הודה בכך, ביקש סליחה והבטיח כי ינתק באופן מיידי את הקשר איתה. אך רעייתו הפגועה עד עמקי נשמתה והמרגישה כי הוא שם אותה ללעג בעיני ילדיה, בני משפחתה ומכריה, מסרבת להשלים עם בגידתו בה והיא מתכוונת להתגרש ממנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות