fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי החבר הקרייתי של הח"כ לשעבר אליעזר שטרן?

פגש פסגה. ח"כ אליעזר שטרן, משה אלול, יעקב דהן, אבי אלול וחבר צילום: עצמי
פגש פסגה. ח"כ אליעזר שטרן, משה אלול, יעקב דהן, אבי אלול וחבר צילום: עצמי

– אצל בוטיק יהודית סטיילינג בקרית ים מתקיימת מכירת עודפי קיץ, עד 70 אחוז הנחה. כדאי למהר לפניי שייגמר. מבצע חסר תקדים על דגמי הגרה _ קני פריט וקבלי פריט שני במתנה. מבחר חולצות החל מ~59 שקלים, מכנסיים החל מ-99 שקלים ושמלות החל מ-99 שקלים.

-צרור ברכות לעו"ד אורלי אוחנה נסימי לפתיחת משרדה החדש במתחם ביג. רק שתדעו לאורלי שמעבר למקצועה כעורכת דין מוכרת בתחומה, יש הסטוריה של מדליות וגביעים בתחום נוסף שאהוב עליה והוא הקארטה.

עו"ד אורלי אוחנה נסימי במשכנה החדש
עו"ד אורלי אוחנה נסימי במשכנה החדש

-השבוע הגיע לביקור בקריון בקריית ביאליק האלוף במיל' וח"כ לשעבר אליעזר שטרן. הוא בא לבקר את חברו אבי אלול, והשניים העבירו חווית מהצבא. עוד ניראו איש העסקים משה אלול ויעקב (קיקי) דהן בכיר בעיריית קרית אתא. יש לציין כי החברה שמחו לפגוש את מפקדם שטרן והבטיחו לשמור על קשר רציף.

-ד"ר ענת פאפורה חזרה השבוע מרומניה שם התקיים מפגש מרגש עם כ~50 רופאי שיניים מכל העולם. מדובר כנס מחזור 25 שנה לסיום הלימודים ברומניה. ד"ר פאפורה מדווחת על כנס יוצא דופן מלווה בבילויים סביב השעון. במשך שבוע שלם החברים התאכסנו במלון יוזפין בעיר טימישוארה _ העיר השלישית בגודלה ברומניה.

פגש פסגה. ח"כ אליעזר שטרן, משה אלול, יעקב דהן, אבי אלול וחבר צילום: עצמי
מפגש פסגה. ח"כ אליעזר שטרן, משה אלול, יעקב דהן, אבי אלול וחבר צילום: עצמי

-במילופארם שבמרכז צבר בק.ביאליק מבחר גדול של מוצרי טבע, טיפוח, קוסמטיקה, מוצרים דנטליים וטואלטיקה. ועכשיו תיהנו ממבצעים מדהימים, לדוגמה מכשיר לייזר להסרת שיער רק ב~1100 שקלים, תוסף תזונה נגד נשירת שיער רק ב-69.90 שקלים. למבצעים נוספים סורו למודעה בעיתון.

 ד"ר ענת פאפורה עם ד"ר סטורוס ואוגוגוטיס פרזנטור של הארלי דוידסון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות