fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יזמות אקזוטית

משקיעים באומנות. 69 סלאם צילום יח"צ
משקיעים באומנות. 69 סלאם צילום יח"צ

מותג בגדי הים 69SLAM  פתח סניף ראשון בארץ בגרנד קניון בחיפה. המותג, המיוצר בבאלי באינדונזיה, נמכר ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, מציע בגדי ים, גלישה וחוף לנשים, גברים וילדים וכולל הדפסים צבעוניים במגוון גזרות וסגנונות, לצד קולקציית בגדי ספורט ויוגה לנשים, עליוניות, סוויטשרטים ועוד.

אבל מעבר לבגדי ים, עומד סיפור על חזון ויזמות.

המותג, שלראשונה מושק בישראל, מיובא על ידי נתיב סטרולוב בן ה-23, תושב חיפה והזכיין הרשמי והבלעדי בארץ.

לפני שנה,  יצא סטרולוב  לטיול  אחרי הצבא במזרח הרחוק. בתאילנד, הוא פוגש לראשונה את המותג 69 סלאם. מותג שלא הכיר קודם. הארה עלתה בראשו סטרולוב, ומשנה את תוכניותיו להיזרק על איזה אי טרופי.

סטרולוב, מזהה הזדמנות עסקית.  הוא פונה בהתכתבות אל בעל המותג, איש עסקים צרפתי, שמגלה עניין גדול בשיווק בישראל.  כחלק מהליך הזיכיון סטרולטב, לומד במשך שנה שיווק עסקי, מסחר וקמעונאות, ועם קצת עזרה מההורים הוא פותח את החנות הראשונה בחיפה.

"המטרה שלי להתרחב החודש נפתח בדיזנגוף סנטר את החנות השנייה  ונצא למכירה מקוונת באתר לכל חלקי הארץ", מסביר סטרולוב. "לסלאם 69 עיצובים מרהיבים, שונים מאד מהתמהיל הקיים בארץ, גם בטקסטורות והגזרות הייחודיות.  הרשת מביאה המון חדשנות".

 

משפחת סטרולוב. (צילום גלית רוזן)
משפחת סטרולוב. (צילום גלית רוזן)

פופ ארט על הטופ

המותג, מציע מגוון הדפסים צבעוניים וגזרות מחמיאות, שהקנו לו אוהדים רבים מרחבי העולם. 69SLAM בנה לעצמו תדמית צעירה ופרובוקטיבית הודות לעיצוב השובב והססגוני, המציע לא רק בגדי ים אלא סגנון חיים מודרני ומהנה. הקולקציה כוללת, לצד בגדי היום, גם בגדי ספורט ויוגה לנשים, עליוניות, סוויטשרטים ועד מגוון פריטים משלימים.

69SLAM. צילום יחצ
69SLAM. צילום יחצ

המותג אימץ את המוטו PLAY LOUD.  בכל שנה, מציג המותג שתי קולקציות השואבות השראה מהעולם המהיר, המהנה והפראי המסתחרר סביבו. כבר מהקולקציה הראשונה, פרץ המותג מבאלי אל כל העולם ומפיץ את המוטו אל החופים הכי אקזוטיים ונחשקים, באמצעות נבחרת השגרירים שלו, המורכבת ממשפיענים מעולמות האופנה, המוזיקה וענפי ספורט האקסטרים.  

משקיעים באומנות. 69 סלאם צילום יח"צ
משקיעים באומנות. 69 סלאם צילום יח"צ

69SLAM נוצר עבור אלה שאינם חוששים לסטות מן הנורמה, עבור אלה שחיים על הקצה ועבור חובבי הספורט האתגרי. הלוגו של המותג, גביע גלידה, הוא מודרני ואותנטי, סקסי ומשעשע, המייצג את הטירוף, ההנאה והנעורים שהמותג משדר. יש המון טעמי גלידה, וכל אחד רשאי לבחור לעצמו את הטעם האהוב עליו.

69SLAM. צילום יחצ
69SLAM. צילום יחצ

קולקציות בגדי הים, הגלישה והחוף מורכבות מבדים בשלל הדפסים ושילובים סקסיים ואופנתיים ובהדפסים התואמים לכל המשפחה, אשר יבטיחו לכל אחד מראה ייחודי שאין שני לו. הבדים בהם משתמש המותג הם בדי במבוק ידידותיים לסביבה, נושמים ומנדפי זיעה המתאפיינים בנוחות מקסימלית ומלטפים את הגוף. כל בגדי הים של המותג נושאים תווית של התחייבות החברה לשמור על איכות הסביבה.

בכל קולקציה משיק המותג גם שתי קולקציות ייחודיות. האחת, קולקציה בשיתוף פעולה עם אמן מקומי – כדי לתמוך באמנות המקומית, בכל עונה מאתר המותג אמן מקומי מוכשר ויוצר איתו יחד הדפס ייחודי, המעוצב בהתאם לרוח וערכי המותג.

השניה, קולקציה במהדורה מוגבלת – בכל עונה, משיק המותג מיני קולקציה במהדורה מוגבלת, המורכבת ממאות בודדות של פריטים שנשלחים לחנויות המותג בכל רחבי העולם, מה שמבטיח לרוכשים פריט כמעט בלעדי שאין שני לו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות