fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדרך לנתב"ג איבדה דרכונים ו-13 אלף שקלים

נוסעת ברכבת שמיהרה לטיסת לילה איבדה תיק עם דרכונים וכ-13 אלף שקל במזומן בתחנת קרית מוצקין. מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה פעל להשבת האבידה וגם דאג שתספיק לטיסה
האבידה שנמצאה והושבה לבעליה | דוברות רכבת ישראל
האבידה שנמצאה והושבה לבעליה | דוברות רכבת ישראל

אמש, רביעי, לאחר חצות, נוסעת שהייתה בדרכה מתחנת קרית מוצקין לתחנת נתב"ג, הבחינה ברכבת שתיקה עם הדרכונים וכ-13 אלף שקלים בדולרים ובשקלים, אבד.

הנוסעת ירדה בבהלה בתחנת חיפה מרכז השמונה ופנתה למנהל המשמרת, מאיר אברג'יל, שהרגיעה, כיבד אותה בשתייה חמה והחל לפעול במרץ, מול כל התחנות באזור הצפון, לאיתור האבידה. לאחר מספר דקות אותרה האבידה על רציף תחנת הרכבת בקרית מוצקין.

על מנת שהנוסעת תספיק להגיע לטיסתה, הזמין אברג'יל מונית ש אספה את התיק בקרית מוצקין ודהרה איתו לתחנת חיפה מרכז השמונה, שם עלתה הנוסעת על הרכבת הבאה והספיקה לטיסתה דקות ספורות לפני שהמריאה.
במקביל, פעל אברג'יל מול צוותי הרכבת בנתב"ג, אשר עדכנו את שדה התעופה בדבר הנוסעת שנמצאת בדרכה לטיסה.

"הסיפוק הכי גדול שיש". מאיר אברג'יל | דוברות רכבת ישראל
"הסיפוק הכי גדול שיש". מאיר אברג'יל | דוברות רכבת ישראל

זוהי אינה הפעם הראשונה שאברג'יל, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה, מוצא אבידות יקרות ופועל להחזירן לבעליהן. רק לפני כחודשיים השיב לזוג תיירים מצרפת 4000 אירו, שנועדו לנכדם כמתנת חתונה. אז גייס את כל הפקחים והצוותים בתחנות אשר נרתמו למבצע החיפוש עבור הזוג.

"אני שמח שהצלחתי להחזיר את האבידה לנוסעת, היא רצתה לתגמל אותי, כמובן שלא הסכמתי לקבל. מבחינתי, הידיעה שעזרתי לה ושהטיול ניצל – זה הסיפוק הכי גדול שיש. אני קורא לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות