fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו במסע של אופק: "מתרסקת בין קירות"

התקפי החרדה שליוו אותה שנים גרמו לה לעזוב את בית הספר. רק כשמצאה את המלאך שלה ביחידה לקידום נוער, התחילה להגשים את חלומה – ליצור מוזיקה ולהיות זמרת. אופק יוסף, בת 21 מנהריה, שננו את השם.
אופק יוסף | צילום: אלדד שושן סוכנות gmt
אופק יוסף | צילום: אלדד שושן סוכנות gmt

היא אוהבת מוזיקה מאז שהיא זוכרת את עצמה, אך בגלל חוסר ביטחון השאירה את האהבה הזאת בינה לבין עצמה, עד שאפילו הוריה לא ידעו עליה. כיום, אחרי שאזרה אומץ, אופק יוסף (21), מדברת לראשונה על החרדות איתן היא מתמודדת ועל הקשיים שחוותה בדרך להצלחה.

"מוזיקה תמיד הייתה חלק ממני", היא מספרת, "בהתחלה זה היה יותר כתחביב. הופעתי בטקסים של בית הספר ולאחר מכן לקחת שיעורי פיתוח קול וגם כמה קורסים במקומות שונים. כשהחלטתי שאני רוצה להפוך את המוזיקה למקצוע, הוריי התנגדו תחילה. הם רצו שאעסוק במשהו יציב, אבל לאחר שהבינו שאני נחושה, תמכו בי".

אירוע משנה חיים

כשהייתה בכיתה ב', קרה אירוע ששינה לה את החיים, עליו היא לא מוכנה להרחיב את הדיבור. זה רדף אותה ולא עזב. "הייתי שומעת צעדים וקולות, כל הזמן הייתי בתחושה שיש מישהו מאחוריי. פחדתי מזה. לא יצאתי לבדי מהבית והסביבה לא ממש קיבלה את זה, לא הבינה את זה. אמרו לי שאני סתם פחדנית. היה לי קשה מאוד מבחינה חברתית".

הפחדים שאפפו אותה, רק הלכו והתעצמו בבית הספר. היא הרגישה לא שייכת, והחליטה לקום ולעזוב. אחרי חצי שנה שישבה בבית ללא מעש ורק חיפשה את עצמה, מצאה את הדרך אל היחידה לקידום נוער".

האור בקצה המנהרה

"אל היחידה לקידום נוער הגעתי אבודה וחסרת ביטחון. אמרתי לעצמי שאלך לשם, אך לא אספר לאף אחד מה עובר עליי ולא אתן לאיש היכנס אליי ללב", היא מספרת, אלא שאז הגיע המלאך שלה.

"המדריכה בקידום, זוהרית סאסי, היא המלאך שהאיר לי את הדרך. כיום היא כמו אמא שנייה בשבילי. היא הצליחה לראות מעבר. לזהות את המצוקה שאני נמצאת בה ולא לוותר עליי למרות החומות שבניתי סביבי. זוהרית עשתה הכל כדי שאאמין בעצמי ואלך אחר החלומות שלי והאהבה הגדולה למוזיקה".

 

אופק יוסף | צילום: אלדד שושן סוכנות gmt
אופק יוסף | צילום: אלדד שושן סוכנות gmt

מסר לקוראים

"חשוב לי להגיד לכל אותם האנשים שסובלים מחרדות, אל תנסו להתכחש אליהן, הן שם. תסתכלו לפחד בעיניים ותלכו לאנשי מקצוע שיטפלו בכם ויעזרו לכם להתמודד עם זה. אתם חזקים יותר ממה שאתם חושבים. תקיפו את עצמכם באנשים תומכים, והכי חשוב – תאמינו בעצמכם ותעשו רק את מה שאתם אוהבים".

מהי הכתיבה עבורך?

"הכתיבה היא מקום המפלט שלי, שבו אני יכולה לפרוק את מה שיושב לי על הלב. את הסינגל הראשון שלי כתבתי בתקופה שהרגשתי בה מאוד אבודה, אבל עדיין עם אותה התקווה הקטנה שזוהרית נטעה בי – להמשיך ולא לוותר. השיר מדבר על הדברים שעברתי בחיים, הדברים שבחרתי להדחיק ולהסתיר ואיך דווקא מתוך כל הקירות וההתרסקויות שחוויתי, קיבלתי חיים. טבע האדם הוא לחכות שהדברים הטובים יגיעו, אני מאמינה שברגע שאתה מבין שאתה ראוי ועושה משהו כדי להשיג אותם, הדברים הטובים קורים".

החלום הגדול

"החלום הגדול מבחינתי הוא שאהיה זמרת מוכרת, שאנשים ישמעו ויאהבו את היצירה שלי וכמובן שירכשו כרטיס בשביל לשמוע אותי".

האזינו לסינגל הראשון של אופק "מתרסקת בין קירות"

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות