fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת ל"ב להילחם ביחד: מופע התרמה גדול בהשתתפות להקת שלווה ומרגלית צנעני

החלה מכירת הכרטיסים לאירוע ההתרמה השנתי של עמותת ל"ב להילחם ביחד בהשתתפות להקת שלווה ומרגלית צנעני. ההכנסות מהאירוע הן קודש לחולים ומשפחותיהם.
להקת שלווה | צילום: יח"צ לימור כרסנטי
להקת שלווה | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

אירוע ההתרמה השנתי אשר יחול בתאריך ה-3 במרץ 2022 במרכז הקונגרסים חיפה ואשר עתידים לקחת בו חלק להקת שלווה והזמרת מרגלית צנעני, הוא אבן השואבת אשר מאפשרת לעמותה להוציא לפועל תכניות רבות ערך לילדים ולבני משפחתם.

עמותת ל"ב- עמותה שעוזרת, מלווה ומעניקה סיוע לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. העמותה הוקמה בשנת 1991 ומנוהלת בהתנדבות מלאה על ידי קבוצת הורים אשר ילדיהם חלו בסרטן ואשר טופלו ביחידה ההמטו אונקולוגית לילדים במרכז הרפואי רמב"ם חיפה.

מרגלית צנעני | צילום: יח"צ לימור כרסנטי
מרגלית צנעני | צילום: יח"צ לימור כרסנטי

לדברי מוטי וגנר, מנהל הפרויקטים של העמותה: "אירוע ההתרמה השנתי הינו אירוע רב משמעות שאין כמותו והוא בעצם מאפשר לנו לפעול כל העת וללא תמורה, כל ההכנסות מערב זה נועדו לרווחת הילדים החולים ובני משפחותיהם.

באמצעות ובזכות האמנים אנו מצליחים לקיים פעילויות שונות ומגוונות לאורך השנה ואף טיולים בארץ ובחו"ל אשר מסייעים להטעין מצברים באנרגיות חדשות, לעזוב את אווירת הנכאים בבית החולים, את הדאגות בבית, את הפחדים והחששות- ולשכוח מעט מהכל.

הריגוש שהם חווים בטיולים ובפעילויות ההעשרה והבילוי, מהווה בסיס למשהו אמיתי ועמוק יותר שקושר משלחת ענקית ומיוחדת. במהלכן באמצעים בלתי פורמליים תומכים הילדים החולים אחד בשני, כמו גם הוריהם זה בזה.

מטרתנו היא להעלות חיוך על פניהם של הילדים החולים ומשפחותיהם, לגרום להם אף לרגע אחד- לשכוח מהשגרה הקשה בה הם חיים ולהפיח בהם כוחות מחודשים, בחזרה למאבק היומיומי עד לניצחון המיוחל על הסרטן, על הכאב, ומתן אמונה אמיתית בעצמם ובעתיד".

כרטיסים מראש במחיר 150 שקלים ניתן להשיג: • בוועדי עובדים • בקופת ברק בעלי מלאכה 12, חיפה. • בערב המופע בקופה. • מועדון תורמי הזהב במחיר 500 שקלים לכרטיס.

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים חייגו! 04-8377777 או באתר.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות