fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסיפור של אבישי מלכה מנהריה

המוזיקאי אבישי מלכה מנהריה זכה השבוע בתחרות היוקרתית השנתית של בית הספר למוזיקה רימון, והוא שואף לפרוץ עם המוזיקה שלו בארץ ובעולם
אבישי בביצוע הניצחון | קרדיט צילום "רימון"
אבישי בביצוע הניצחון | קרדיט צילום "רימון"

הסיפור של אבישי מלכה מנהריה

אבישי מלכה, 23, הוא כותב, מלחין, שר ומנגן יחד עם להקתו. הוא מופיע בעיקר בצפון אך חולם על הפריצה הגדולה בארץ ובעולם. את הלהקה הראשונה שלו הקים מלכה עוד בהיותו תלמיד בתיכון "מנור כברי" יחד עם ארבעה מחבריו, שכללה שני סולנים, קלידן, גיטריסט ומתופף.

בשנה האחרונה החל ללמוד בבית הספר למוזיקה "רימון", במסלול כתיבת שירים והוראת מוזיקה.

ביום שני האחרון (22.06) הגיעה לסיומה התחרות השנתית של בית הספר, המתקיימת בכל סוף שנה מזה שלושה עשורים. בתחרות מבצעים התלמידים עיבודים מקוריים לשירים ישראלים. בתחרות, קטף אבישי את המקום הראשון בהחלטה שנקבעה פה אחד מצד השופטים, כאשר ביצע את שירם של מתי כספי ושלמה גרוניך "אחרי שנסעת", אותו עיבד וביצע יחד עם איתמר לושי, שיר באר גמבו, אורי קניג, יותם אברמסון, יהונתן רייך, איה סיוון ונועה אברון.

האלוף של רימון

גמר התחרות התקיים בזאפה הרצליה וארך כשעתיים. משפחות וחברי התלמידים הגיעו לצפות ולעודד במסגרת ההיתרים שהגבלת הקורונה מאפשרת. ניצחון התחרות זיכה את אבישי במלגת לימודים בבית הספר.

בשלב הראשון של המיון נגשו  120 מתמודדים שהתבקשו להגיש סרטון קצר עם הקונספט של העיבוד. השלב השני היה הופעת לייב יחיד, ולבסוף לגמר הגיעו 12 מתמודדים בלבד שהופיעו עם העיבוד המלא לשיר ועם הרכב של להקה מול פאנל השופטים ובהם שירי מימון, יעל שושנה ויהודה עדר, נשיא "רימון".

אבישי מלכה: "מגיל צעיר אהבתי מוזיקה, זה מה שאני מרגיש שאני צריך לעשות. כשאני מנגן אני מרגיש שאני במקום הנכון, שאני בדיוק איפה שאני צריך להיות. למזלי הורי תמיד מאחורי ותומכים בדרך שבה אני צועד"

"כל המתמודדים מוכשרים, העיבודים של כולם מדהימים ומרסקים את הלב ולכן אף אחד לא באמת מתאר לעצמו שהוא יהיה זה שיזכה, ברגע שהכריזו שאני הזוכה הרגשתי פעימות לב חזקות, לפתע כל הדרך שעברתי חלפה לנגד עיניי. זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למוזיקאי, שאנשים יעריכו אותך, יבחרו בך כי אתה טוב במה שאתה עושה, זה שווה את כל העבודה הקשה".

 

אבישי מצהיר כי דברים טובים מאוד בדרך, כיום עובד על חומרים מקוריים יחד עם הרכב להקתו, וכרגע נמצאים בתהליכי הקלטות ועשייה של מוזיקה איכותית שתצא בקרוב מאוד לאור. הוא חולם להיות מוזיקאי פעיל, להתפרנס מזה כך שיתאפשר לו לעסוק רק בזה יומם וליל. השאיפה הגדולה היא להצליח בארץ וכמובן להופיע בחול על הבמות הגדולות בעולם.

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות