fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קורונה? בדידות? לא בבית אבות "עדן" בנהריה

בית אבות "עדן" בנהריה מציע את מכלול השירותים לבני הגיל השלישי, בכל מצב תפקודי וברמה הגבוהה ביותר בצפון, במיוחד בימים אלה של קורונה. מוזמנים להגיע בכל עת ולהתרשם. היו בטוחים ששם הוריכם ירגישו כמו בבית
בית האבות ובית החולים הסיעודי "עדן" בנהריה | באדיבות "עדן"
בית האבות ובית החולים הסיעודי "עדן" בנהריה | באדיבות "עדן"

אצלם אין קורונה

מחפשים מקום מתאים להורים שלכם אך חוששים? מחפשים מקום חם שנותן מענה רפואי מיטבי אך בימים אלה שומעים על בתי אבות בהם יש קורונה? ובכן, בית אבות ובית חולים סיעודי "עדן" בנהריה הוא התשובה לכל אלה ואף הרבה יותר.

נתחיל עם מה שמעניין את כולנו בימים אלה, למרות כל מה שלבטח שמעתם באמצעי התקשורת, בבית האבות ובי"ח סיעודי "עדן" בנהריה, נוקטים באמצעי זהירות ומיגון מהראשונים במעלה. המקום התווה נהלים מיוחדים לתקופת הקורונה החלים הן על הצוות והן על הדיירים.
לצוות יש הנחיות מיוחדות להתנהלות בתוך בית האבות ומחוצה לו, גם מעבר לשעות העבודה הצוות נוקט במשנה זהירות.

דני, איך עושים את זה בימים כ"כ מאתגרים?

"כשהצוות מגיע לעבודה, כולם מקבלים בגדי עבודה שאיתם מותר להם להסתובב רק במתחם עצמו, ואנו מקפידים על מרחק של 2 מטר בין הדיירים. מעבר לזה, השקענו תקציבים גבוהים כדי לשמור על רמת ניקיון וחיטוי מהגבוהות והסטריליות שיש היום בארץ, אנחנו עושים הדברה וריסוס לפחות 3 פעמים בשבוע, שוטפים כל הזמן את המתחם ומחטאים את המתקנים, מחליפים כל הזמן טקסטיל- ובאמת כל זה נועד כדי למנוע מצב של הדבקה בבית אבות."

בבית אבות "עדן", דואגים לספק את כלל השירותים לדיירים. מה שמהווה יתרון בתקופת הקורונה מאחר ולדיירים אין צורך לצאת מהמתחם ולהסתכן בהדבקה. במתחם יש שירותי ניקיון ואחזקה, כביסות, מספרה, רוקחות, בית כנסת ועוד, והכל ברמה הגבוהה ביותר.

 

ריקודים עם הצוותים | באדיבות "עדן"
ריקודים עם הצוותים | באדיבות "עדן"

מורשת משפחתית של עשרות שנים

אם השם נשמע לכם מוכר, זה כנראה מהסיבה שבית אבות "עדן", נוסד כמלון 5 כוכבים עוד בשנות ה-60 ע"י מיקי ודרורה שוורץ, ובשנות ה-90 הפך לבית אבות יוקרתי, אותו מנהל כיום בנם, דני שוורץ. לא רק זה, אלא שלפני כעשור, התרחב המקום וליד בית האבות, נבנה גם בית חולים סיעודי בפיקוח ובמימון משרד הבריאות.

בית האבות ובית החולים צברו מוניטין רב שנים בנהריה, והיום זה אחד מבתי האבות הגדולים והמובילים בצפון ככלל, ובגליל המערבי בפרט, עם כ-200 חדרים.

המקום חרט על דגלו להצטיין באיכות, בכל המישורים – הצוות, הפעילויות, התזונה, התחזוקה, ועוד. הצוות מעניק יחס חם ומסור לדיירים ומעמיד במקום הראשון את איכות החיים שלהם. איכות חיים הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הרגשי.

 

ההורים שלכם בידיים הכי טובות | באדיבות "עדן"
ההורים שלכם בידיים הכי טובות | באדיבות "עדן"

 

גן עדן לגיל השלישי - להתעניינות וייעוץ השאירו פרטים

מדוע ההורים שלכם בידיים טובות?

מאחר והמתחם כולל גם בית אבות וגם בית חולים סיעודי עם 3 מחלקות לרמות תפקוד שונות, כאשר מצב של אחד הדיירים מתדרדר הוא מועבר למחלקה המתאימה, ללא צורך בחיפוש מייגע למשפחה באיתור מקום אחר.

"כשהיינו רק בית אבות, שמנו לב להרבה מקרים שבהם היה מגיע דייר, אבל אם הייתה התדרדרות במצבו, היינו צריכים להעביר אותו, והמשפחה הייתה צריכה להתחיל בחיפושים מחדש". מספר דני "אבל מאז שייסדנו את בית החולים הסיעודי, אנחנו יכולים לתת מענה לכל מצב תפקודי. ככה שגם אם חלה התדרדרות מסוימת, יש לנו מענה. אין צורך להעביר את הדייר, הוא נשאר אצלנו במתחם אבל במסגרת שמתאימה למצב התפקודי שלו".
וממשיך: "מעבר לזה, אנחנו רואים הרבה זוגות שבאים לכאן ובני הזוג הם במצב תפקודי שונה. הם לא רוצים שיפרידו ביניהם לעת זקנה, בגלל שאנחנו גם בית אבות וגם בית חולים סיעודי, כל אחד מבני הזוג יכול לשהות במסגרת שמתאימה לו, והם ממשיכים להתראות על בסיס יום-יומי בדיוק כמו כשהיו בבית, רק שכאן יש להם גם מענה לעוד הרבה היבטים אחרים".

המתחם מספק שירותי רפואה 24/7 ולא רק בחלק מהזמן. בעדן ישנו גם צוות אחיות ומטפלים סיעודיים 24/7 שנבחרים בקפידה. הצוותים קבועים כך שהם מכירים את הדיירים ומתאימים את הבית לאורח החיים אליו הורגל הדייר בביתו.

מעבר לכך נהנים הדיירים משירותי ריפוי בעיסוק, פסיכולוג, עו"ס, תזונאית, פיזיותרפיה, רוקחת, מספרה, בית כנסת, ספרייה, חדר אוכל, ניקיון ואחזקה והסעות לבדיקות, כך שכל מה שנותר למשפחות הוא לבוא ולבקר את יקיריהן ולא לדאוג לכלום.

"בית אבות זה יקר"….אז זהו שלא

בית אבות ובית חולים סיעודי "עדן" הינו במימון ובפיקוח משרד הרווחה ומשרד הבריאות, כך שגם לאפשרויות המימון אין צורך לדאוג. בעדן ידאגו עבורכם למילוי הטפסים לסיוע מול עובדת סוציאלית, השלמת מסמכים המעידים על מצב כלכלי, כמו גם הגשת הטפסים למשרדי הרווחה והבריאות.
והכי חשוב, עד להסדרת המימון והטיפול בבירוקרטיה ישהה הדייר במתחם בהסדר נפרד בהתאם ליכולות הכלכליות של המשפחה.

 

אחות ורופא זמינים 24 שעות | באדיבות "עדן"
אחות ורופא זמינים 24 שעות | באדיבות "עדן"

פעילויות, חיי חברה ואפס בדידות

בבית אבות "עדן" ישנו סדר יום קבוע הכולל מגוון פעילויות ו-5 ארוחות ביום. 3 ארוחות עיקריות עשירות (בוקר וערב חלבי, צהריים בשרי) ו-2 ארוחות ביניים. בין החוגים והפעילויות במקום ניתן ליהנות מהתעמלות, חוג חיות, שירה בציבור, יצירה ואמנות, הרצאות מעשירות, טיולים (בחלוף הקורונה), ערבי הווי ועוד. הצוות קשוב באופן שוטף לרצון הדיירים ועושים את כל המאמצים לתת מענה לכל צורך ובקשה.

"אנחנו דואגים שכל הפעילויות יהיו מותאמות למצב של הדיירים. יש לנו תכניות תעסוקה עבור כל דייר, כולל גירוי נכון של החושים, עבודה על מוטוריקה, זיכרון ועוד." מתאר דני "ככה הדיירים גם סופגים הווי של חיי חברה ופעילויות וגם שומרים על הרמה התפקודית שלהם, ואלה מדדים שבבית קשה מאוד לדאוג להם. מעבר לזה, כל ההווי החברתי בבית האבות דווקא בתקופה הזו של הקורונה, הוא בדיוק מה שבני הגיל השלישי צריכים כדי לא להרגיש בודדים בבתים. הגיעו לכאן דיירים אחרי בדידות בבית שפשוט חזרו לתפקד יותר טוב, ובעיקר לחייך".

 

צרו עמנו קשר:
דני שוורץ: 052-3727229
לפייסבוק – לחץ כאן!
לאתר שלהם- לחץ כאן!
פעילות חברתית עם הדיירים | באדיבות "עדן"
פעילות חברתית עם הדיירים | באדיבות "עדן"

 

בית אבות סיעודי עדן | באדיבות "עדן"
בית אבות סיעודי עדן | באדיבות "עדן"

 

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

גן עדן לגיל השלישי - להתעניינות וייעוץ השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות