fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבת נהריה: "החלום שלנו היה לקנות דירה עם גינה, פרימיום נכסים הגשימו לנו אותו"

לשרית ויוסי דוד מנהריה היה חלום אחד, לקנות דירה עם גינה עבור שני הבנים שלהם שיוכלו לשחק כדורגל במרחב הפתוח, כשהגיעו לפרימיום נכסים לא דמיינו שכך זה יגמר
שרית ויוסי דוד | צילום: באדיבות המצולמים

שרית ויוסי דוד, תושבי נהריה, חולמים כבר שנים רבות על קניית דירה בעיר. החלום הוא חלום משותף לשני הבנים שלהם שמתמודדים בחייהם עם צרכים מיוחדים. הרצון לגינה גדולה שיוכלו לשחק בה כדורגל.

הקושי ומירוץ החיים לא אפשר להם לעשות זאת, הם פנו ל'פרימיום נכסים', משרד הנדל"ן בבעלותם וניהולם של ליאור משה ושניר פרינטה שהגשימו להם את החלום!

שרית מספרת: "אנחנו זוג לשני בנים עם צרכים מיוחדים, כבר המון שנים שיש לנו ולילדנו חלום לגור בבית עם גינה, הקושי וההישרדות של החיים לא אפשרו לנו. החלטנו לפני מספר חודשים ללכת על שיפוץ, סגרנו עם קבלן והחלטנו שהגיע הזמן לשפץ. שניה לפני שהקבלן היה צריך להתחיל, עצרנו הכל! אני ובעלי החלטנו שאנחנו קונים דירה. הגיע הזמן להגשים את החלום ונתמודד עם הכל כמו תמיד.

"קמנו בבוקר והתקשרנו למשרד הנדל"ן בעיר "פרימיום נכסים", הגיע שניר פרינטה עם כמה סוכנים מהצוות שלו. מיד הרגשתי משהו אחר באוויר, נכנס אדם שונה ומיוחד, אין לי מילים להסביר את הרגישות שהיתה לו לסיטואציה. ממש כמו קרן אור שנכנסה אלינו הביתה, ממש התרגשנו. סיפרנו לשניר את החלום שלנו.

"שניר הקשיב באדיקות וברגש, ופנה לבני הגדול ואמר לו: 'אני מבטיח לך שאני אגשים לך את החלום, אתה תשחק כדורגל בגינה שלך'. אני ובני התרגשנו עד דמעות, האופטימיות שהיתה באוויר גרמה לנו לרצות בזה יותר. לאחר עשרה ימים בדיוק, שניר הצליח למכור לנו את הדירה שלנו. ובשיתוף אחיו של שניר, לירון, הם עזרו לנו לקנות את דירת חלומותינו בעיר, בית עם גינה!!

שניר ואחיו לירון מפרימיום נכסים | צילום: באדיבות שרית דוד

מוסיפה שרית: "אנחנו עדיין לא מעכלים, הילדים שלנו בעננים, צוות פרימיום נכסים הגשימו לנו את החלום שחשבנו שלעולם לא נצליח להגשים. הצוות נתן לנו הרגשה של בית, של חום, משפחה. שיש לנו על מי לסמוך. לי באופן אישי קשה מאוד לסמוך על אנשים, אבל פרימיום נכסים זה לא עוד משרד תיווך, היא משפחה שעוטפת אותך עד שתצא מאושר ומרוצה.

"בחודש הבא, יש לי וליוסי יום הולדת וזאת המתנה הכי גדולה שיכולנו לקבל. תודה רבה לשניר ולשותפו ליאור. ולצוות המשרד המהמם. הגשמתם לי ולמשפחתי חלום".

שניר פרינטה וליאור משה הבעלים של 'פרימיום נכסים' | צילום: באדיבות המשרד
שניר פרינטה וליאור משה הבעלים של 'פרימיום נכסים' | צילום: באדיבות המשרד

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות