fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ה"פה" של המרכז הרפואי לגליל חוגג שנתיים

דובר המרכז הרפואי לגליל, גל זייד, חוגג שנתיים בתפקיד ומתוודה: "הייתי חסר ניסיון לחלוטין בתחום הדוברות ומאז ועד היום אני נהנה (כמעט) מכל רגע"
דובר המרכז הרפואי לגליל, גל זייד | צילום: רוני אלברט
דובר המרכז הרפואי לגליל, גל זייד | צילום: רוני אלברט

שגרו מזל טוב והצלחה רבה לגל זייד, דובר המרכז הרפואי לגליל בנהריה, שחוגג שנתיים לכניסתו לתפקיד הכי קשוח שיש.

זייד העלה פוסט לפייסבוק הפרטי שלו בו הוא מתוודה כי בהתחלה לא היה פשוט בכלל ומודה לפרופ' ברהום על הדרך והעשייה שלהם ביחד.

הפוסט המדובר: "בדיוק  לפני שנתיים, 4.3.2019, התחלתי דרך חדשה כדובר המרכז הרפואי לגליל בנהריה. נרגש וחסר ניסיון לחלוטין בתחום הדוברות, קפצתי למים העמוקים, ומאז ועד היום אני נהנה (כמעט) מכל רגע בתפקיד.
מי היה מאמין אז, באותם ימים ראשונים בתפקיד, שתוך פרק זמן קצר תגיע הקורונה ותטלטל את חיי כולנו. ומי היה מאמין שהתפקיד שלי פתאום יקבל טוויסט כזה ויהפוך לכל כך מאתגר, מרגש ומורכב.

"בשנתיים האלה הכרתי אנשים מדהימים שעושים עבודת קודש שאי אפשר לתאר במילים. אני מרגיש בר מזל לעבוד במקום הכי מדהים בעולם עם בוס כמו פרופ' מסעד ברהום, שהוא בעיניי מנהל ביה"ח מספר 1 במדינה (אם כי יש הטוענים שאני לא אובייקטיבי). תודה על הזכות הנדירה. רק שהנגיף הזה יחלוף מהעולם והכל יהיה מושלם."

 

המדור מאחל לזייד הצלחה בהמשך התפקיד….

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות