fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל נהריה מינתה מאמן, אבל לא בטוח שתהיה לו קבוצה

ניסים זהבי מונה למאמנה של הפועל נהריה, אבל יו"ר הקבוצה עמוס גבריאל מאיים בפירוק המועדון וטוען לאפליה מצד עיריית נהריה. גבריאל: "למה הפועל נהריה מקבל תקציב של 1,114 שקלים, ובית"ר נהריה 298,886 שקלים?". בעירייה דוחים את הדברים וטוענים כי ההקצבות נקבעו בהתאם לקריטריונים
שוקל את עתיד הקבוצה. יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל | צילום: מיכה פישנזון

הפועל נהריה (ליגה ג')

הפועל נהריה מינתה השבוע את ניסים זהבי למאמנה בעונה הקרובה. אבל, כלל לא בטוח שלזהבי תהיה בכלל קבוצה. הפועל נהריה טרם נרשמה בהתאחדות לכדורגל לעונה הקרובה והיו"ר שלה, עמוס גבריאל, ביקש ארכה לרישום הקבוצה. הסיבה: גבריאל שוקל לפרק את הקבוצה ולהפסיק את פעילותה עקב חוסר תמיכה תקציבית מצד הרשות המקומית, קרי עיריית נהריה.

גבריאל: "ראש העירייה רונן מרלי, הבטיח לי אישית שהפועל נהריה תקבל תמיכה עירונית, בדיוק כמו שאר הקבוצות הייצוגיות של העיר בכל ענפי הספורט. נדהמתי לגלות, כי ועדת התמיכות העירונית אישרה לנו תקציב שמסתכם ב-1114 שקלים. לא ידעתי אם לצחוק מהבדיחה שהיא על חשבוננו או לבכות מהעובדה שעם תקציב כזה אי אפשר אפילו להירשם לליגה במסגרת ההתאחדות לכדורגל. אני כבר שנים מביא כסף מהבית ונמאס לי. מדובר בקבוצה עירונית שמייצגת את העיר נהריה ואם לא אזכה לתמיכה או לעזרה כלכלית כלשהיא, אני בהחלט שוקל ברצינות לפרק את הקבוצה".

התקציב שאושר להפועל נהריה על ידי ועדת התמיכות העירונית מסתכם ב-44,342 שקלים, אך רובו – 43,200 שקלים, הוא תמיכה עקיפה. כך שלמעשה, לקופת הקבוצה ייכנס סכום זניח של 1114 שקלים.

נציין רק, כי לקבוצה השנייה של העיר, בית"ר נהריה, אושרה תמיכה בגובה 615,686 שקלים. 298,886 שקלים הם תמיכה ישירה ו-316,800 שקלים הם תמיכה עקיפה.

בימים הקרובים אמור גבריאל להיפגש עם איש עסקים שהביע עניין לתמוך בקבוצה ולסייע לה כלכלית. אם המשא ומתן בין הצדדים יצליח, הפועל נהריה תפתח בשבוע הבא את הכנותיה לעונה הקרובה. במידה והמגעים לא יבשילו, עתידה של הפועל נהריה לא יהיה ברור ולא מן הנמנע שהקבוצה תודיע על הפסקת פעילות.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "התמיכה באגודות הספורט בנהריה מתבצעת בשקיפות ובהתאם למינהל תקין, תוך הסתמכות על תבחינים אחידים שנקבעו ואושרו במועצת העיר. העירייה רואה חשיבות רבה בפיתוח ענפי הספורט השונים בעיר ולכל אגודה הפועלת בהתאם לנהלים, ניתנת הזדמנות שווה להגיש מועמדות לתקצוב, ובתום דיון של הוועדה, מאושרת תמיכה בהתאם לתבחינים. אנו נמשיך גם בעתיד לעודד ולפתח את תחום הספורט בעיר נהריה".

שוקל את עתיד הקבוצה. יו"ר הפועל נהריה עמוס גבריאל | צילום: מיכה פישנזון

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות