fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחווה המרגשת של בית"ר נהריה ליו"ר הקבוצה שנפטר לאחר מאבק במחלה

בית"ר נהריה רשמה את ניצחונה הגדול בתולדות המועדון, 0:15, על אל נהדא נצרת, כשהיא מציגה תלבושת חדשה, שנושאת את שמו של היו"ר המיתולוגי ניסים אלפסי ז"ל, שנפטר לאחרונה לאחר מאבק במחלה קשה. שני אחייניו, קובי ואביחי אלפסי, שמשחקים בקבוצה, היו בין המבקיעים. וגם: אחי עכו זקוקה לנקודה במחזור הסיום כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. הפועל עירוני כרמיאל כבר שם
התלבושת החדשה של בית"ר נהריה, המנציחה את זכרו של ניסים אלפסי ז"ל | צילום: באדיבות בית"ר נהריה

ליגה ב'

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון כבר במחזור הקודם, הבטיחה לעצמה גם את המקום הראשון בסיום הליגה הסדירה אחרי ניצחון חוץ על הפועל עראבה, 1:3. כרמיאל כבר פיגרה, 0:1 משער שהבקיעו המארחים בדקה ה-11. בדקה ה-34 כבש אוהד עדי את שער השוויון לזכות כרמיאל. בדקה ה-66 השלימה כרמיאל מהפך עם שער שהבקיע יובל שבתאי. בדקה ה-70 היה זה קוסאי חלאילה שהבקיע את השער השלישי וקבע את תוצאת המשחק.

הופעת בכורה מוצלחת בקבוצה הבוגרת הייתה של המגן השמאלי יובל ששון, שהוקפץ מקבוצת הנוער של המועדון, והשלים 90 דקות מוצלחות.

חניכיו של המאמן לירון יגר, יכולים כעת להתכונן בראש שקט לקראת משחקי הפלייאוף העליון שיחלו בשבוע הבא.

סקציה מעלות הוסיפה עוד שלוש נקודות חשובות למאזנה, אחרי שגברה בביתה על צעירי סכנין, 1:2. הבלם הצעיר מור כהן העלה את מעלות ליתרון ראשון בדקה ה-32. רגע לפני סיום המחצית הראשונה איזנו האורחים ל-1:1. בדקה ה-75 נקבעה תוצאת המשחק כשכאדם נמיראת הבקיע את שער הניצחון לזכות מעלות.

מחזור אחד לסיום הליגה הסדירה מדורגת סקציה מעלות במקום השביעי בטבלה עם 13 נקודות.

בסוף השבוע הקרוב יתקיים המחזור האחרון של הליגה הסדירה. הפועל עירוני כרמיאל תארח את צעירי כפר כנא (שבת, 8 במאי, שעה 17:00). מכבי סקציה מעלות תצא למפגש חוץ נגד האחרונה בטבלה, בני ביר אל מכסור (יום שישי, 7 במאי, שעה 13:30).  

בית ב'

בית"ר נהריה רשמה את ניצחונה הגבוה ביותר בתולדות המועדון, כשהביסה במשחק חוץ את האחרונה בטבלה, אל נהדא נצרת, 0:15. בפסטיבל השערים השתתפו: מימון מושלב ועמראן בריק – 3 שערים כ"א, ויאם מוסא ונדר אזעיר – 2 שערים כ"א, קובי אלפסי, אביחי אלפסי, תאאר שיח', חסן סעיד ואחמד סאלם – שער אחד כ"א.

הניצחון הגדול העלה את חניכיו של המאמן מיכה מלכה למקום החמישי בטבלה עם מאזן של 22 נקודות.

לפני המשחק הציגה הקבוצה תלבושת חדשה, כששמו של ניסים אלפסי ז"ל, יו"ר הקבוצה שנפטר לאחרונה לאחר מאבק במחלה קשה, מתנוסס על החולצות, יחד עם הכיתוב בליבנו לעד.

אגב, שני אחייניו של ניסים ז"ל – קובי ואביחי אלפסי, משחקים בבית"ר נהריה, ושניהם ברשימת המבקיעים בניצחון הגדול של הקבוצה על נצרת.

אחי עכו יכלה להבטיח לעצמה מקום בפלייאוף כבר עכשיו, אבל היא הפסידה במשחק חוץ למכבי יפיע, 2:0, ותצטרך כעת להמתין למחזור האחרון כדי לדעת את מיקומה הסופי בסיום הליגה הסדירה.

אחי עכו הייתה זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון ובמשך 86 דקות היא הציגה משחק זהיר. אלא שארבע דקות לסיום היא ספגה שער חובה. בדקות שנותרו, הימרה אחי עכו על  התקפה במטרה להשיג שוויון, אולם בדקה ה-90 ספגה שער שני.

למרות ההפסד שמרה אחי עכו המקום השני כשבמאזנה 27 נקודות והיא מקדימה בשלוש נקודות את הקבוצה שבמקום השלישי.

בסוף השבוע הקרוב יתקיים המחזור האחרון של הליגה הסדירה. אחי עכו, שזקוקה לנקודה כדי להבטיח לעצמה מקום בפלייאוף העליון תצא למשחק חוץ נגד בני ממב"ע הגליל והגולן (יום שישי, 7 במאי, שעה 12:00). בית"ר נהריה תארח בביתה את עירוני כאבול (יום שישי, 7 במאי, שעה 11:30).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות