fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב בנהריה: מתחם סקייט פארק מקצועי שנבנה על ידי חברה מארצות הברית

בימים אלה מוקם בנהריה מתחם סקייט פארק מקצועי ומאובזר שצפוי להיפתח בעוד ארבעה ולהוביל לטיפוח ענף הספורט בעיר.
הדמיית מתחם הסקייט פארק | צילום: דוברות עיריית נהריה
הדמיית מתחם הסקייט פארק | צילום: דוברות עיריית נהריה

עיריית נהרייה מקימה בימים אלה מתחם סקייט פארק מקצועי, שצפוי להיפתח בתוך 4 חודשים. המתחם שממוקם סמוך לפארק תרבות הפנאי שבטיילת, משתרע על שטח של כ-1,200 מ"ר והוא יכלול אזור POOL מקצועני ואזור מתקני STREET.

״מדובר בבשורה לתושבים״, אמר ראש עיריית נהריה רונן מרלי. ״רבים נאלצו עד היום לנסוע מחוץ לעיר כדי ליהנות ממתחם סקייט פארק. המתחם החדש ממוקם על קו החוף ליד הטיילת וצפוי לספק חוויה מדהימה לכל מי שיבוא ליהנות מפעילות ספורטיבית יחידנית וקבוצתית במקום וגם מי שיבוא רק לצפות מהצד״.

עוד הוסיף ראש העיר: ״זה יהיה מתחם מתקדם, מוביל ומאובזר שיוכל גם לארח תחרויות ולטפח את ענף הספורט הפופולארי הזה גם בקרב תושבי נהריה שחלקם לא נחשף אליו עד היום״.

את החלקים המקצועיים במתחם תבנה חברת Dreamland Skate Park מארצות הברית, שמתקניה מארחים את התחרויות העולמית המובילות. המתחם בכללו תוכנן על ידי אבי לוזיה, אלוף ישראל בענף ומשרד צור-וולף שתכנן רבים מהמתקנים המודרניים של סקייט פארק ברחבי הארץ.

 

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות