fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אימפריית הג'ו-ג'יטסו שצמחה בנהריה

רגע לפני שאליפות אירופה בג'ו-ג'יטסו מגיעה לישראל, הכירו את הנהריינים שיעלו על הפרקט בהיכל הספורט העירוני עם נבחרת ישראל מול הקהל הביתי ויתחרו על התואר הנכסף מול כ-400 ספורטאים מכל היבשת שיגיעו לאליפות המתקיימת לראשונה בארץ.
אביתר פפרני | צילום: באדיבות איגוד הג'ו-ג'יטסו

איגוד הג'ו-ג'יטסו האירופי בחר בעיר נהריה לאירוח אליפות אירופה לבוגרים ובוגרות שתתקיים לראשונה בישראל. 25 משלחות שיכללו כ-400 ספורטאים ומאמנים יגיעו לאליפות שתחל בחמישי הקרוב ה-26.5.22 ותימשך עד ה-29.5.22 בהיכל הספורט העירוני בעין שרה, בו יוקמו שלוש זירות קרב שיאפשרו קיומן של התחרויות במקביל במשקלים השונים.

ישראל הפכה בשנים האחרונות לגורם חשוב בענף הג'ו-ג'יטסו העולמי. בנהריה קיים מועדון ותיק בהובלתו של הסנסאי אילן תורג'מן. תורג'מן הוא בעל ניסון עשיר בשלל אומנויות לחימה וגישה ייחודית לאימון שדרכה הקים מועדון צנוע, ממנו צמחו אלופים ברמה הארצית והבינלאומית. את הספורטאים והספורטאיות שמתאמנים אצלו מגדיר תורג'מן כמשפחה. לדבריו ההיכרות העמוקה שלו איתם, מאפשרת להניע כל אחד ואחת מהם בדרך הנכונה ביותר ולכן, גם האפקטיבית ביותר. דגש חשוב נוסף, מושם על הערכים שמהווים חלק בלתי נפרד מההכשרה. בעיניו של תורג'מן, הג'ו-ג'יטסו מקנה לדור הצעיר כלים חיוניים כמו יכולת להתמודד עם סיטואציות מורכבות בהן הם נתקלים, שליטה ואיפוק דבר ההופך אותם לאנשים טובים יותר זאת במקביל להצלחה הספורטיבית אותה הם משיגים בתחרויות הארציות והבינלאומיות.

נמרוד ריידר | צילום: באדיבות איגוד הג'ו-ג'יטסו

 

אלון ג׳אן | צילום: באדיבות איגוד הג'ו-ג'יטסו

באליפות אירופה לבוגרים שתתקיים השנה בהיכל הספורט עין שרה בנהריה בין התאריכים 26-29.5.22, יתמודדו במסגרת הנבחרת הישראלית גם נציגים נהריינים.

שיר סנה | צילום: באדיבות איגוד הג'ו-ג'יטסו

נמרוד ריידר (24), סגן אלוף העולם ואלוף אירופה UWW ומתחרה בקטגוריית משקל של עד 85 ק"ג, אלון ג'אן (23) זכה במדליית זהב באליפות אירופה UWW ומתחרה בקטגוריית משקל של 94 ק"ג פלוס, אביתר פפרני (29) זוכה מדליית הארד באליפות אירופה, מתחרה בקטגוריית משקל של עד 77 ק"ג, עומרי זבידה, זוכה מדליית הזהב באליפות אירופה ומתחרה בקטגוריית משקל של עד 56 ק"ג. בין הנשים שישתתפו באליפות אירופה, גם תהיה נציגות לעיר נהריה- שיר סנה, זוכת מדליית ארד בגביע אירופה ומתחרה בקטגוריית משקל של עד 56 ק"ג.

עומרי זבידה | צילום: באדיבות איגוד הג'ו-ג'יטסו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות