fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונה חדשה, ספונסר ראשי חדש: בית"ר "גשם החזקות" ירושלים

"גשם החזקות" חברת ייזמות ונדל"ן בארץ ובנהריה, הפכה להיות הספונסר הרשמי החדש של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים
חברת "גשם החזקות" עם חולצות של בית"ר ירושלים | צילום: דוברות בית"ר
חברת "גשם החזקות" עם חולצות של בית"ר ירושלים | צילום: דוברות בית"ר

"גשם החזקות" שמחה לבשר על מתן חסות והיותה הספונסר הראשי של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים לעונת 2020/2021.

גשם החזקות, חברה לייזום נדל"ן בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, יזמים בעלי ניסיון רב בניהול עסקאות נדל“ן ונחשבת לחדשנית בתחום. הסכם החסות הוא לארבע שנים.

כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים, בתקווה שיוכלו להגיע איתם למגרשים בזמן הקרוב.

 

גשם החזקות בזמן חתימת ההסכם | דוברות בית"ר
גשם החזקות בזמן חתימת ההסכם | דוברות בית"ר

 

החברה תהנה מפרסום מסיבי וחשיפה בכל דרכי הפרסום והדיגיטל שהמועדון יכול להציע, וכמובן על תלבושות השחקנים, אוטובוס הקבוצה, פעילויות תוכן שיווקי, בפעילויות למען הקהילה ועוד. מהיום תיקרא הקבוצה בית"ר "גשם החזקות" ירושלים. שחקני הקבוצה יעלו כבר למשחק מול מכבי נתניה במוצאי שבת ובמשחק מוקדמות הליגה האירופית באלבניה עם הספונסר החדש שלנו.

באירוע חגיגי שנערך היום לקחו חלק בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, יו"ר המועדון אלי אוחנה, מנכ"ל המועדון מוני ברוש ואילו מטעם חברת 'גשם החזקות' הגיעו יוסי מזרחי, שמגר ואקנין וסמנכ"לית השיווק בתיה אלדד.

בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה על ההסכם לפני מספר דקות: "חברת 'גשם החזקות' היא חברה יזמית שהפכה לשם דבר בעולם הנדל"ן. נחשפנו להון אנושי המביא עמו רוח צעירה, חשיבה הנדסית ושיווקית פורצת גבולות, וחזון יצוק ליישוב הארץ. החברה נחשבת למצליחה מאוד בתחומה ומחזיקה בפריסת פרויקטים ארצית. אנו שמחים על החלטתה לקחת את החסות הראשית על משפחת בית"ר ירושלים".

"חברת 'גשם החזקות' תהנה משיתוף פעולה מלא שלנו, חשיפה אדירה, והחל מחתימת הסכם זה היא תהפוך לחלק מוביל ובלתי נפרד מהמותג שלנו. אנו מודים לחברה על הבחירה בדרך החדשה ועל הרצון המשותף להיות חלק מהמועדון. החתימה עם 'גשם החזקות' מביאה לידי ביטוי כי גם בתקופה מאתגרת זו, ספונסרים מתחברים למועדון ואת הבעת האמון במותג שהולך בדרך הבית״רית של "ואהבת לרעך כמוך".

 

"יום מרגש עבורנו" גשם החזקות | דוברות בית"ר
"יום מרגש עבורנו" גשם החזקות | דוברות בית"ר

 

בעלי החברה, יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, מסרו: "זהו יום מרגש עבורנו, חברת 'גשם החזקות' ובית"ר חולקות חזון וערכים משותפים. הדבר מתבטא בין היתר בתרומה לאוכלוסיות שונות בירושלים ובכל המדינה, בתרומה נרחבת לקרן 'בני ירושלים' של אגודת ילידי הטכניון, ובבחירה לבנות את פרויקט "ארנונה הילס" בעיר. אנו מברכים על הדרך של המועדון ועל המסר בו הוא דוגל ומאמינים כי בעבודה משותפת שני המותגים ימשיכו בצמיחה שלהם לעבר הישגים".

רקע על חברת גשם החזקות:

גשם החזקות הינה חברה לייזום נדל"ן בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, יזמים בעלי ניסיון רב בניהול עסקאות נדל“ן בהיקף של כ-5000 יח“ד, הנמצאות בימים אלו בשלבי תכנון וביצוע שונים.

פרויקטים כגון: מגדלי הנשיא ברסקו החדשה, נהריה – בתכנון פיבקו אדריכלים, צל אורנים בטבעון, אשכול בעיר היין באשקלון, מגדל משרדים ומסחר בעכו בכ – 20 אלף מ"ר, מגדל משרדים בנוי על מעל 130 אלף מ"ר בנשר, פרויקט עירוב שימושים של כ-45,000 מ"ר באור יהודה-צומת סביון , עוד קצת יותר 1600 יח' דיור בקרית יצחק שמיר, נהריה, בנוסף לכל אלו בימים אלו נמצא בתכנון מתקדם פרויקט "ארנונה הילס" בירושלים.

 

צילום: דוברות בית"ר
צילום: דוברות בית"ר

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות