fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחם חדש, אווירה חדשה, נהריה חדשה

בעקבות הביקושים, חברת 'גשם החזקות' מודיעה כי בסוף חודש ינואר תחל את שיווקם של שישה בניינים חדשים, 304 יחידות דיור, במתחם 47551 המערבי ביותר, בשכונה הצפון מזרחית בעיר נהריה העונה לשם "The Valley West".
פרויקט "The Valley West". | צילום: באדיבות גשר החזקות
פרויקט "The Valley West". | צילום: באדיבות גשר החזקות

חברת 'גשם החזקות' הודיעה כי לאחר פניות חוזרות של מאות מתעניינים, יחלו השיווקים של מתחם "THE VALLEY WEST" על אף שתוכנן להיפתח לשיווק בסוף שנת 2021.

בימים אלו שכונת קריית יצחק שמיר בנהריה, נמצאת בתנופת בנייה אדירה, חברת גשם החזקות מקימה במקביל 3 מתוך 5 מתחמי מגורים ובעקבות הביקושים העזים יוקדמו לוחות הזמנים שנקבעו למכירה.

מתחם WEST, הינו המערבי והקרוב ביותר לים וליציאה/כניסה מהשכונה. עפ"י תכנון התב"ע על כל השטחים בחלקו המערבי יוקמו פארקים רחבים לרווחת התושבים.

תמהיל הדירות במתחם ה- West נבנה על בסיס ניסיון והבנה עמוקה את צרכי הרוכשים בעקבות שיווק המתחמים שלב א' ו- ב', כך שכלל התובנות שנרכשו יושמו בתכנון והקמת הקומפלקס המערבי.

פרויקט THE VALLEY WEST יכלול 304 יחידות דיור 86 דירות יוקצו לשוק החופשי ועוד 218 למחיר למשתכן.

חברת גשם החזקות רשמה במהלך השנתיים האחרונות (2019-2020) שיא בקצב המכירות אשר נע בין 7 מכירות בחודש ל-80 מכירות בימי מכירות וקמפיינים ייעודיים, נכון למועד כתיבת שורות אלו במהלך שנת 2022 כ -600 משפחות חדשות עתידות לקבל מפתח לדירת חלומותיהם.

עוד נמסר כי בפרויקט  "The Valley"של חברת גשם החזקות שווי 600 יחידות הדיור שנמכרו מוערך בכ-630,000,000 מיליון ש"ח המשקפים ממוצע מחירים של כ- 1,050,000 שקל לדירה.

 

פרויקט "The Valley West". | צילום: באדיבות גשם החזקות
פרויקט "The Valley West". | צילום: באדיבות גשם החזקות

הביקוש הגובר בפרויקט THE VALLEY מושפע בין היתר לדבריו של מנהל המכירות בפרויקט מ- 3 עקרונות מנחים ואלו מתקיימים בפרויקט ומעניקים לו יתרונות מובהקים ביחס לשכונות דומות.

העקרונות מתייחסים לפיתוח סביבתי, נגישות ותכנון אדריכלי, עקרונות המשנים כליל את מה שהיה בעבר נחלתה של נהריה לדברי פריאנטה: "במסגרת הסכם הגג הפיתוח המתוכנן לשכונה ישדרג את איכות חייהם של רוכשים בפרויקט, מגורים לצד פארקים ירוקים המשתרעים על פני מאות דונמים, שבילי אופניים, קרבה למוסדות ציבור חדשים כדוגמת בית ספר תיכון לתושבי השכונה, גני ילדים, בתי כנסת, מרכזים מסחריים ומרכזי בילוי ופנאי המוקמים בימים אלו במרחק הליכה מהבית חוסכים מאות שקלים למשק הבית בחודש".

בנוסף לכל אלו הקירבה לכביש 89 שינתה לחלוטין את כללי המשחק באזור ואף גרמה לעליה חדה במחירי הדירות הנמכרות.  "כביש 89 החדש קיצר את הנסיעה פר אקסלנס מהעיר ואל מחוצה לה, בדגש על החיבור הגאוני לכבישי 6 מצומת כברי שעתיד לקצר את הנסיעה גם למרכז ודרום הארץ באופן משמעותי".

בתכנון הבניינים נעשתה חשיבה המתייחסת לשטחי המגרשים בראייה הוליסטית שממקסמת את נתוני התב"ע באופן שישרת את הדיירים. כך ניתן לראות שמכל דירה כמעט נשקף נוף גליל או ים. מדובר בתכנון פונקציונלי ומותאם לצורכי האדם במאה ה21.

קיימת חלוקה ברורה בין חללים ציבוריים וחללים פרטיים, היוצרים תחושת פרטיות ונוחות מרבית ועדיין מתקיימת תחושת המשפחתיות .

עם כל היתרונות הללו ניתן היה לחשוב שהפרויקט מרוחק מהציוויליזציה אך לא כך הדבר, פרויקט THE VALLEY נמצא במרחק כ 5 דקות הליכה ממרכז העיר (רכבת חוף הים וקניונים).

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות