fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספר תושב נהריה הורשע במעשים מגונים בילדות ונידון ל- 8.5 שנות מאסר

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הרשיע את חיים דמקינר, ספר מנהריה ופסק עליו 8.5 שנות מאסר בגין 11 מעשים מגונים ובעשרות הטרדות מיניות נגד ילדות בגילאי 10-16 ובמספר נשים.
חיים דמקינר הפדופיל הנהרייני נידון ל 8.5 שנות מאסר | צילום: פייסבוק
חיים דמקינר הספר הנהרייני | צילום: פייסבוק
בית המשפט המחוזי בלוד גזר 8.5 שנות מאסר על חיים דמקינר (56) ספר מנהריה, שהורשע ב-11 מעשים מגונים ובעשרות הטרדות מיניות נגד ילדות בגילאי 10-16 ובמספר נשים.

 חיים דמקינר, תושב נהריה וספר במקצועו, נעצר ב-02/2019 על ידי להב 433 ביחידה 105 – המוקד הלאומי להגנה על  ילדים ונוער ברשת, בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות קטינות ברשת, לרבות אינוס קטינות מתחת לגיל 14, בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית, מעשה מגונה, עבירות מחשב ועבירות נוספות. החקירה, שהחלה בעקבות מספר פניות למוקד 105, בוצעה ביחד עם משרד הרווחה ולוותה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

המדובר בחקירה סמויה ומורכבת, שהתנהלה במשטרת ישראל מספר שבועות ובזכות שימוש באמצעים טכנולוגיים ואחרים, הצליח צוות החקירה לפצח את זהותו של החשוד ולאתר וליצור קשר עם עשרות קטינות, איתן היה החשוד בקשר.

עם התקדמות מלאכת איסוף הראיות, נחשף צוות החקירה לעשרות אלפי תמונות וסרטונים בעלי תכנים פדופילים, שנתפסו באמצעי אחסון דיגיטאליים השייכים לחשוד.

לאחר כחודש מיום מעצרו הוגש נגד דמקינר כתב האישום שכלל יותר מ-30 סעיפי אישום ותאר בפירוט כיצד מאז שנת 2015 ועד מעצרו ב-2019, הציג דמקינר את עצמו בשלל זהויות ויצר קשר עם קטינות בכל רחבי הארץ באמצעות שימוש בכל הרשתות החברתיות.

להלן פרטי כתב האישום בגינו הורשע הפדופיל חיים דמקינר

כך נכתב בכתב האישום בין היתר: "במהלך התקופה שבין שנת 2015 ועד ליום מעצרו, פנה הנאשם בעשרות הזדמנויות לקטינות בנות 10 – 18 ולשלוש בגירות, כולן מתגוררת בישראל, תוך שימוש בזהויות בדויות. בחלק מהמקרים פנה הנאשם לאותן קטינות ממספר חשבונות פיקטיביים שונים ולעתים פנה גם לחברותיהן".

"הנאשם הציג בפני הקטינות והבגירות מצג שווא לפיו הוא גבר צעיר/ נער/ נערה או ילדה, במקרים שבהן הקטינות לא חסמו את הנאשם, שלח להן אמירות ותמונות בעלות אופי מיני וביקש מהן לצלם את עצמן בעירום ולשלוח לו את התמונות"."כתוצאה ממעשיו אלה וממצג השווא שהפעיל כלפיהן, שמונה נפגעות צילמו עצמן בעירום מלא או חלקי ושלחו לדמקינר תמונות אינטימיות שלהן, שניסה להטריד מינית 14 קטינות נוספות, אך אלו לא שיתפו עמו פעולה. כמו כן, ביצע דמקינר מעשים מגונים ב-30 נפגעות נוספות בכך ששלח להן תמונות של איברי מין".

עוד מתואר בכתב האישום: " כיצד ביקש הנאשם מהנפגעות לגעת בעצמן ולהחדיר לגופן חפצים שונים, תוך שהוא מציג את עצמו כנער/ נערה/ או גבר צעיר. על מנת לרכוש את אמונן של הקטינות הנפגעות ולזכות בשיתוף פעולה מצדן, השתמש הנאשם בשפה התואמת את גילן, התעניין בהן, ושיתף אותן בפרטים כוזבים אודות הדמות אותה גילם".

מוסיף ומתאר כתב האישום: "בחלק מהמקרים ובמטרה להשיג את הסכמתן לשלוח לו תמונות אינטימיות, שלח הנאשם אל הקטינות תמונות וסרטונים של נערה בעירום חלקי או מלא ונהג לתעד את התכתובות המיניות ולשמור את התמונות והסרטונים שקיבל מהנפגעות, על גבי אמצעי מדיה שונים ובכלל זה על גבי טלפונים ניידים שהחזיק, בכרטיסי זיכרון ובמחשבו האישי".

באחד מסעיפי האישום מתאר כתב האישום: "כיצד גרם הנאשם לאחת הקטינות לבצע מעשי אינוס ומעשים מגונים בעצמה ואף ביצע בגופה מעשים מגונים וגרם לקטינה לבצע בעצמה במספר הזדמנויות מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, ביודעו שהיא קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים ובהסכמה שהושגה במרמה לגבי מהות המעשה".

"המשיך דמקינר וביצע מעשים מגונים בנפגעת בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16, שלא בהסכמתה ונוסף על כך השתמש בגופה לעשיית פרסומי תועבה והטריד אותה מינית, בכך ששלח לה הצעות חוזרות בעלות אופי מיני והתייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה, למרות שידע כי היא קטינה שטרם מלאו לה 15".

אתמול נפסקו על הפדופיל חיים דמקינר 8.5 שנות מאסר בגין מעשיו וההורים והילדות בנהריה יכולים לנשום לרווחה.

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות