fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא וראייטי ישראל ויו"ר מיזם 'סיסמה לכל תלמיד' בביקור בנהריה

מזה מספר שנים משקיע נשיא וראייטי ישראל, אודי אנג'ל, משאבים רבים בקידום מיזמים בבתי הספר בנהריה. בביקור שערך שמע מראש העיר, רונן מרלי, על התפתחות מערך החינוך לצד התוכניות לעתיד שכוללות שילוב נהריה בפיילוט ארצי שמוביל אודי אנג'ל.
נשיא וראייטי ישראל בביקור בנהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה

נשיא 'וראייטי ישראל' ויו"ר מיזם 'סיסמה לכל תלמיד', אודי אנג'ל ביקר בשבוע שעבר בנהריה יחד עם מנכ"לית מיזם 'סיסמה לכל תלמיד', מגי אסייג. הביקור החל במתחם ה'גולדה-טק' בבי"ס גולדה עם המנהלת איריס מלכה אללוף.

במפגש הוצגו בפני אנג'ל ובפני ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, תוצרי התוכנית 'חינוך לשילוב', אשר פועלת במספר בתי ספר בעיר נהריה ומטרותיה המרכזיות, הן צמצום פערים חברתיים, בין תלמידי החינוך הרגיל לבין תלמידים עם צרכים מיוחדים, באמצעות הנחלת ערכים של סובלנות, קבלת האחר והכלה, תוך שימוש באמצעים מתוקשבים ובסביבות טכנולוגיות עתירות ידע וכן, העצמת מסוגלותם של תלמידים עם צרכים מיוחדים ותלמידי חינוך מיוחד במסגרת החינוך הרגיל באמצעות שילוב התקשוב בתהליכים חברתיים ולימודיים.

בביקור במרכז לחקר וליזמות של בית הספר, הוצגו יוזמות של התלמידים, אשר לוקחים חלק בתוכנית וביקור בתחנות השונות וביניהן: תחנת חקר החלל – חקר מטאורים, דגמים בתלת ממד של מערכת השמש, חקר הים ועוד. בהמשך ביקרו האורחים בחממות אשר משלבות כלים דיגיטליים בעבודת אדמה. רגע מרגש בביקור התרחש באולם הספורט, במהלכו צפו האורחים במשחק ידידות בין קבוצת הכדורסל של עירוני "גשם" נהריה מהליגה הלאומית לבין לתלמידי ו'5, שכחלק מתרומה לקהילה אומצו על ידי הקבוצה העירונית. למשחק הצטרפו גם ראש העיר, רונן מרלי ואודי אנג'ל יו"ר המיזם.

בהמשך הגיע אנג'ל לישיבה בעיריית נהריה במהלכה הציג בפניו ראש העיר, רונן מרלי, את תנופת הפיתוח בנהריה במכלול התחומים ובהם: חינוך, תרבות, תשתיות, תיירות ועוד. בישיבה דנו הנוכחים על פיילוט ארצי שמקדם בימים אלה אודי אנג'ל לשילוב נרחב של תלמידים מהחינוך המיוחד במסגרות הלימודים הרגילות כחיזוק לקהילה בכלל ולילדי החינוך המיוחד בפרט והעיר נהריה צפויה להוביל אותו.

יו"ר מיזם "סיסמה לכל תלמיד", אודי אנג'ל: "התוכנית 'חינוך לשילוב' החלה לפני כ-3 שנים באילת ומאז התרחבה לבתי ספר ויישובים נוספים. אני שמח לראות שהתוכנית מהווה היום חלק בלתי נפרד מהחזון החינוכי של העיר נהריה, בהיותה משלבת את חזוני האישי, אשר לאורו אני פועל לאורך השנים למען ילדי החינוך המיוחד, הן בכובעי כנשיא 'וראייטי ישראל' והן כיו"ר מיזם 'סיסמה לכל תלמיד'. מאוד התרשמתי מהפעילות בבית הספר 'גולדה מאיר' ובפרט מהתוכנית 'חינוך לשילוב', אשר הרחיבה את פעילותה מחוץ לכותלי הכיתה אל רחבי בית הספר וכן, מהיוזמות הנפלאות והמקוריות של היזמים הצעירים. אני רוצה להודות לראש העיר, רונן מרלי, על שיתוף הפעולה ועל כך שהציב את תוכנית 'חינוך לשילוב' על סדר היום, ושילב אותה בחזון החינוכי של העיר ולאחל לנו עוד שנים רבות של עשייה פורה למען ילדי העיר נהריה".

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "הכל מתחיל בחינוך! אני מבקש להודות לאודי אנג'ל, אדם יקר שמוביל עשייה רבה ותורם במשך שנים לעיר נהריה. התוכנית החשובה והמשמעותית היא בתחום החינוך לשילוב של כלל הילדים במערכת החינוך, תוך דגש על ערכי סובלנות והכלה, שמהווים חלק מהחזון החינוכי שלנו. שמחתי להציג בפניו את פעילות המרכזים הקהילתיים שלנו כחינוך א-פורמאלי משלים לאחר סיום יום הלימודים וכן, את פעילות תנועות הנוער בהן לוקחים חלק ילדות וילדי נהריה. המטרה שלנו היא לאפשר לכל תלמיד ותלמידה למצות את הפוטנציאל שלו דרך מתן כלים חינוכיים לצוותים המקצועיים. תוכנית 'חינוך לשילוב' מאפשרת לנו למקסם את היכולת לתת לכל ילד ביטוי שווה ושילוב מיטבי במערכת החינוך בעיר נהריה״.

נשיא וראייטי ישראל בביקור בנהריה | צילום: דוברות עיריית נהריה

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות