fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: שר הרווחה והביטחון החברתי הגיע לביקור בעיר

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, קיים ישיבת עבודה עם ראש העיר רונן מרלי ולאחר מכן קיים סיור במרכז שירות לעיוור ובבית החם לנערה.
ביקור שר הרווחה והביטחון החברתי בנהריה | צילום: מיקי אלקובי
ביקור שר הרווחה והביטחון החברתי בנהריה | צילום: מיקי אלקובי

שר הרווחה והביטחון החברתי, חה"כ מאיר כהן, מנהלת מחוז חיפה והצפון, אתי קיסוס וצוות המשרד, הגיעו לישיבת עבודה וסיור בעיר נהריה. הביקור נפתח בישיבת עבודה בהשתתפות ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מ"מ מנכ"ל העירייה, דודו אלחיאני ומנהלת המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה, עירית לזרוף, במהלכה ניתנה סקירה על היקף הפעילות הנרחבת של המחלקה שמתרחבת עם הגידול המבורך באוכלוסייה בעיר וכן ניתן פירוט על מגוון השירותים שמעניקה המחלקה לתושבי נהריה, מכל השכבות והרבדים לצד הצגת הפרויקטים המתוכננים בכל התחומים.

חלקו השני של הביקור כלל סיור במרכז השירותים לכבדי הראייה בעיר (מרש"ל), בו פגש השר את הצוות ואת התושבים המגיעים לפעילות המתקיימת במקום. משם המשיך השר למפגש עם צוות הבית החם לנערה ולמד מקרוב על הפעילות החשובה שנעשית שם, כל יום וכל שעה, עבור נערות רבות שחוו תקופות מורכבות במהלך חייהן וכעת הן מקבלות מענה מקצועי ואנושי ותחושה של בית חם אמיתי ומחבק.

"שמחתי להתארח אצל ידידי ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, ולפגוש את צוות מחלקת הרווחה בעירייה. מחמם את הלב לראות את ההתפתחות של העיר הצפונית היפיפייה הזאת, לראות את ההשקעה של העירייה בכלל התחומים, אך במיוחד בתחום הרווחה והמענים שהם נותנים לתושבים", ציין השר כהן. "שיתוף הפעולה בינינו לבין השלטון המקומי והפריפריה הוא חשוב מאוד בעיניי, ואנחנו נמשיך להיות שם כנבחרי ציבור לטובת האזרחים במטרה לשפר את איכות חייהם של האזרחים במדינת ישראל. אני מברך את צוות מחלקת הרווחה בעיר על העבודה הקשה והחשובה במיוחד בתקופת הקורונה, את העובדות והעובדים הסוציאליים שהיו ועדיין חוד החנית בתקופה הזאת ובוודאי גם בעתיד", הוסיף השר.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני מודה לשר וחבר הכנסת מאיר כהן, על ביקורו החשוב בעיר, על התמיכה ועל ההירתמות של משרדו לקידום העיר נהריה ולמען תושביה. השר שכיהן בעבר כראש רשות, מבין היטב את האתגרים הרבים והחשיבות שקיימת בסיוע משרדי הממשלה בקידום פרויקטים שנועדו לחזק ולסייע בהמשך תנופת הפיתוח של נהריה, בירת הגליל המערבי".

הביקור של שר הרווחה מצטרף לשורה של ביקורים שהתקיימו בעיר לאחרונה ומתוכננים להתקיים גם בקרוב, כחלק מההבנה של חברי הממשלה והכנסת שנהריה היא ללא ספק בירת הגליל המערבי, המתפתחת ומהווה דוגמה לערים רבות בארץ.

ביקור שר הרווחה והביטחון החברתי בנהריה | צילום: מיקי אלקובי
ביקור שר הרווחה והביטחון החברתי בנהריה | צילום: מיקי אלקובי

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות