fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: עבודות שיפוץ במרפאת יוספטל של כללית בכ-3 מיליון שקלים

המרפאה הוותיקה, שהוקמה באמצע המאה הקודמת, תותאם לצרכים של העידן החדש ותהיה מונגשת לבעלי מוגבלויות. בתקופת השיפוצים יתקבלו המטופלים במרפאות האחרות של כללית ברחבי נהריה
תשנה פניה ללא היכר. מרפאת יוספטל של כללית בנהריה | צילום: דוברות כללית
תשנה פניה ללא היכר. מרפאת יוספטל של כללית בנהריה | צילום: דוברות כללית

מרפאת יוספטל של כללית בנהריה בשכונת יוספטל תשנה בתוך מספר חודשים את פניה לחלוטין. בשבוע הקרוב יחלו במרפאה עבודות שיפוץ נרחבות, והמרפאה הוותיקה שהוקמה באמצע המאה שעברה תותאם לסטנדרטים של העידן החדש.

עבודות השיפוץ כוללות שדרוג תנאי השירות לרבות מתחם נפרד ומותאם למחלקת הילדים עם רחבת המתנה ידידותית; שיפור הנגישות לרבות דלפקים עם עמדות מונגשות למתניידים בכיסאות גלגלים; בית המרקחת שיורחב יכלול עמדה מונגשת וכן יוקם חדר למתן ייעוץ רוקחי: שירות ייחודי הניתן ללא תשלום בכללית, שבו רוקח מייעץ למי שנוטל מספר רב של תרופות באשר להתוויות נגד, תופעות לוואי, אופן נטילת התרופות ושמירתן. הודות לתכנון מחדש תתווסף יחידת רופא וחזותה החיצונית של המרפאה תחודש לחלוטין.

במרפאת יוספטל ניתן שירות רפואה ראשונית על ידי חמישה רופאי משפחה וילדים וכן אבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז וייעוץ סוכרת. בנוסף, פועלת באתר מרפאה יועצת עם 20 רופאים מומחים במגוון מקצועות, עובדות סוציאליות, דיאטניות וקלינאי תקשורת, כולל תא ובדיקות שמיעה.

בתקופת השיפוצים במרפאה יתקבלו המטופלים במרפאות האחרות של כללית ברחבי נהריה. הנהלת כללית מבקשת להתנצל על אי הנוחות הזמנית שבסופה ייהנו המטופלים ממרפאה חדשה, מאירת עיניים וידידותית.

שיפוץ מרפאת יוספטל הוא חלק מתנופת שיפור השירות של כללית בנהריה, כשכלל הרחבה ושיפור טיפת החלב בקניון נהריה, העתקת מכון הממוגרפיה במתחם, שיפוץ נרחב במרפאות אוסישקין וטרומפלדור וגולת הכותרת: התחלת עבודות הבינוי להקמת מרכז רפואי גדול לרפואה יועצת, מיון קהילתי, מכון הדמיה ועוד.

הישארו מעודכנים בפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות