fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: סגן שרת החינוך, ח"כ מאיר יצחק הלוי, ביקר היום בעיר

סגן השרה נפגש היום (ב׳) עם ראש העירייה, רונן מרלי, הנהלת העירייה ראש מינהל החינוך והנהלת המרכזים הקהילתיים בעיר.
ביקור סגן שרת החינוך | צילום: דוברות עיריית נהריה

בביקור שערך היום, שני, סגן השרה הוא הקדיש פרק מרכזי למפגש עם צעירות וצעירים מכל תנועות הנוער בעיר ושמע על הפיתוח והעצמה האישית שחוו בעקבות השתתפותם במסגרות הנוער השונות.

סגן השרה שוחח עם הצעירות והצעירים על הטרדות ברשת, תופעה שהתגברה בשנים האחרונות כחלק מהתפתחות הטכנולוגיות והרשתות החברתיות. סגן השרה סיפר בעת הביקור כי עם היבחרו לכנסת הקים שדולה העוסקת בהגברת המודעות וההסברה בקרב בני הנוער ובקרב ההורים וצוותי החינוך למיגור תופעת ההטרדה ברשת ודיבר על היכולת והתפקיד המרכזי של הנוער להשפיע על נוער אחר בנושא.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, הציג לסגן השרה את ההתפתחות הרבה בעיר בכלל התחומים ובעיקר בתחומי החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, החינוך המיוחד, התרבות, התשתיות, התיירות ועוד. חלק מרכזי הוקדש לפעילות במוסדות החינוך.

רונן מרלי, ראש עיריית נהריה: "הכל מתחיל בחינוך ואנחנו בנהריה הצבנו את החינוך בראש סדר העדיפויות עם השקעה של 36% מתקציב הרשות השנתי. החזרנו את רשת המתנ"סים לעיר, עם פעילות שרק הולכת ומתרחבת כחלק מהחזון- 'נהריה בית לכל החיים'. אנו מלווים את הילדים בכל שלב בחייהם והתפתחותם כבר מגיל אפס, דרך גני הילדים, בתי הספר וכמובן שגם בפעילות בלתי פורמאלית במרכזים הקהילתיים ובמסגרות הנוער השונות".

סגן השרה הממונה על תחום החינוך הבלתי פורמאלי במשרד החינוך
התייחס במהלך ביקורו לחשיבות הרבה שהוא רואה בערך החינוך כמעצים, מאחד, מחבר ומחזק ערכים בחברה בכל גיל.

סגן שרת החינוך, ח״כ מאיר יצחק הלוי: ״שמחתי לפגוש את ראש עיריית נהריה ידידי, רונן מרלי ונציגי הסגל החינוכי בעיר ובעיקר שמחתי להיפגש עם בנות ובני הנוער מהעיר נהריה. מצאתי נוער איכותי, חדור מוטיבציה לנתינה ותרומה למען הקהילה. אין ספק שהעיר נהריה מנוהלת בידיים טובות ועם דור המשך שכזה אני מאמין כי העיר תגיע רק למחוזות טובים.״

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות