fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע של נתינה לזכרו של מוטי בן שבת ז"ל

תושבי נהריה ממשיכים את פועלו של מוטי בן שבת ז"ל ויוצאים מדי שישי לחלק לחיילים במוצבים אוכל ומוצרי קוסמטיקה לזכרו
מוטי בן שבת ז"ל | באדיבות המשפחה
מוטי בן שבת ז"ל | באדיבות המשפחה

מוטי בן שבת ז"ל, שנהרג בשיטפון שפקד את נהריה לפני חודשים אחדים כאשר הציל משפחה שנלכדה ברכב מטביעה, היה ידוע כאיש גדול של נתינה וחסד, שתמיד חיפש רק איך ולמי לעזור.

בין מעשי החסד שנהג לעשות בקביעות היה להגיע אל מוצבים בהם נמצאים חיילי צה"ל ולחלק להם מזון וכל דבר אשר עשוי לעשות להם טוב.

על מנת להנציח את מפעלו זה, הרימה רווית כהן – חברת ילדותו, מפעל התנדבותי באמצעות הרשתות החברתיות ובו גייסה מוצרים מתרומות תושבי נהריה: כסף, מוצרי מזון, מוצרי אסתטיקה, עוגות, עוגיות תוצרת בית ווכדומה.

רווית כהן: "הכנתי קוסקוס, אספתי את כל המוצרים שהתושבים תרמו ונסעתי, ביום שישי במשך שלוש וחצי שעות, ברכבי בכל המוצבים באזור בניהם: לימן, ראש הנקרה, גורן, חניתה ועוד. הכל כדי לשמח את החיילים היקרים שלנו ששומרים עלינו יומם וליל.

התלוו אלי לנסיעה שני אחיינים שלי, אחד מהם בן 5 בעל צרכים מיוחדים שחיבק את החיילים חזק ואמר להם תודה שהם שומרים עלינו. זה היה מרגש ושווה את המאמץ".

 

מוטי בן שבת ז"ל בעת חלוקה לחיילים | באדיבות המשפחה
מוטי בן שבת ז"ל בעת חלוקה לחיילים | באדיבות המשפחה

רווית מספרת כשעוד הייתה קטנה, לפני 30 שנה, היא זוכרת את אמה מתנדבת באגודה למען החייל ובכל יום שישי יוצאת עם חברותיה עם סירים לחלק לחיילים, גם בתקופת המלחמה כשכולם היו במקלטים הייתה נוהגת לנסוע לשמח את חיילי צה"ל, זיכרונות אלה השאירו בה חותם עד היום.

"בניגוד למה שאנשים נוטים לחשוב, יש במוצבים חיילים וחיילות רבים שמעבירים ימים רבים ללא מקלחת ולכן שמחו מאוד לקבל את מוצרי ההיגיינה ועל זה באמת אני שמה את הדגש כעת.

יש הרבה אנשים טובים שתורמים אוכל, אבל החיילים העלו בפניי את הצורך למוצרי היגיינה ואעשה הכל כדי לספק להם את זה".

 

אמא של רווית לפני 30 שנים | באדיבות רווית כהן
אמא של רווית לפני 30 שנים | באדיבות רווית כהן

 

על מוטי בן שבת ז"ל

רווית כהן, חברת ילדות של מוטי, המתנדבת במד"א בתור נהגת, מספרת כי ביום האירוע הייתה במשמרת וכשהבינה כי מדובר במוטי התעקשה שהיא זאת שתעשה את הנסיעה, למרות הקושי הגדול.

"מוטי ואני מכירים עוד מהיותנו קטנים, הוא היה אדם צנוע ואת רוב מעשי החסד שעשה גילינו רק עכשיו מכיוון שלא נהג לדבר עליהם, הוא היה איש של מעשים לא של דיבורים".

 

תרומות הציבור | באדיבות רווית כהן
תרומות הציבור | באדיבות רווית כהן

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות