fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסכם היסטורי לשיתוף פעולה רפואי בין המרכז הרפואי לגליל ובי"ח בדובאי

משלחת רופאים מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה חזרה מדובאי שבאיחוד האמירויות, שם חתמה על הסכם ראשון מסוגו של בית חולים ישראלי עם הפקולטה לרפואת שיניים שבבית החולים האוניברסיטאי.
נציגי המרכז הרפואי לגליל עם דגל ביה"ח בדובאי | צילום באדיבות המרכז הרפואי
נציגי המרכז הרפואי לגליל עם דגל ביה"ח בדובאי | צילום באדיבות המרכז הרפואי

במשלחת שיצאה לדובאי, באישורו ובברכתו של מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, היו נציגים ממחלקת פה ולסת, בהובלתו של מנהל המחלקה, פרופ' סאמר סרוג'י, וממחלקת אף אוזן גרון-ניתוחי ראש צוואר, בהובלת המנהל ד"ר אייל סלע.

המשלחת כללה גם את מנכ"לית תאגיד הבריאות של המרכז הרפואי, מונה בח'ית, ורופאים נוספים משתי המחלקות.

במסגרת ההסכם הוחלט בין בתי החולים בנהריה ובדובאי על שיתוף פעולה קליני בתחום רפואת השיניים וניתוחי פה ולסת, כגשר לקראת שיתופי פעולה עתידיים בין בתי החולים בשאר תחומי הרפואה.

במהלך הביקור השתתפו הרופאים בסיור מקצועי בביה"ח בדובאי ואף העניקו הרצאות בנושאי ניתוחי פה, פנים, רפואת שיניים וכן ניתוחי אף-אוזן-גרון.

פרופ' ברהום: "אנו מרגישים את משק כנפי ההיסטוריה. מדובר בביקור ראשון מסוגו של משלחת רופאים ישראלית בדובאי. זו פריצת דרך אמיתית. אין לי ספק שההסכם בין המרכז הרפואי וביה"ח האוניברסיטאי בדובאי יסייע רבות בטיפול בחולים שלנו. אני מברך את מנהל מחלקת פה ולסת, פרופ' סאמר סרוג'י, על ההסכם החשוב".

מימין: ד"ר עמיאל דרור, פרופ' סאמר סרוג'י וד"ר אייל סלע בדובאי | צילום: באדיבות המרכז הרפואי
מימין: ד"ר עמיאל דרור, פרופ' סאמר סרוג'י וד"ר אייל סלע בדובאי | צילום: באדיבות המרכז הרפואי

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות