fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך תשמרו על שגרת החיים שלכם בזמן השהייה בבית

בימים אלו, בהן נגיף הקורונה מתפשט במהירות, משאיר את כולנו בבית ומכריח אותנו לעצב מחדש את סדר היום שלנו, אנו מוכרחים לשאול את עצמינו מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על שגרת חיי היומיום מבלי לאפשר לנגיף לפגוע בה. ערכנו עבורכם כמה טיפים שיעשו לכם סדר.
כך תשמרו על שגרת החיים תמונה pexels

בימים אלו, בהן נגיף הקורונה מתפשט במהירות, משאיר את כולנו בבית ומכריח אותנו לעצב מחדש את סדר היום שלנו, אנו מוכרחים לשאול את עצמינו מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על שגרת חיי היומיום מבלי לאפשר לנגיף לפגוע בה. ערכנו עבורכם כמה טיפים שיעשו לכם סדר.

 

אמנם שגרת היומיום עלולה להיות מעט מפרכת ומייגעת, אך בסופו של דבר, היא מחזיקה אותנו, שומרת על השפיות שלנו ומעצבת לנו את חיי היומיום בצורה הטובה ביותר. בימים כאלו, בהם המשק מושבת כמעט עד תומו וכולנו עובדים מהבית או נותרים בו בחל"ת, שגרת היומיום משתבשת ומתערפלת. הימים הראשונים של החופש מהנים ומאפשרים לנו מרחב, אך בסופו של דבר, אי – סדר עלול להוציא אותנו מדעתנו. אז מהם הדברים שנוכל לעשות על מנת לשמור על שגרה נורמלית גם בזמן השהייה בבית?

 

קימה בזמן ולו"ז מפורט

ראשית, נכין לעצמנו לוח זמנים מפורט בו נקבע מה נעשה במהלך היום. כמובן, אם אנחנו עובדים מהבית, נקבע את זמני העבודה שלנו. אם אנחנו נמצאים בחל"ת ומעוניינים לנצל את הזמן על מנת לבלות עם המשפחה, נקבע לוח זמנים בו מפורטים סוגי הפעילויות אותן אנחנו מתכננים, החל מבישול וכלה בזמן צפייה בסרט או סדרה. אחד הדברים החשובים ביותר, הוא קימה בשעה אחידה בכל ימות השבוע, קימה בזמן משפרת את השגרה שלנו, שומרת על יציבות ומקנה לנו רוגע.

קפה של בוקר

עם הקימה בזמן, נתכנן את ארוחת הבוקר שלנו ואת הקפה שנשתנה לצידו. יחד עם ארוחת הבוקר שנוכל לבשל בעצמנו, נוכל גם להכין את הקפה בצורה כזו. במקום המנהג הקבוע של רכישת כוס קפה בחנות סמוכה למקום העבודה, נוכל להשתמש במכונת קפה וכמובן פולי קפה שיתנו לנו את אותו הטעם ואולי אפילו טרי יותר. גם כשאי אפשר לצאת מהבית, ניתן להזמין מכונת קפה כמו גם פולי קפה וליצור ארוחת בוקר מפוארת משלנו.

העשרת הידע בתכנים איכותיים

בזמן בו אנחנו מנועים מלצאת ולבלות בחוץ, נוכל להעשיר את שגרת היומיום ברכישת ידע חדש שתמיד רצינו ללמוד. החל מקריאת ספרי פילוסופיה ועד ללימוד היסטוריית הכדורגל ותולדותיו. נקבע זמן ייעודי לרכישת תכנים חדשים לצד בילויים ופנאי כמו צפייה בסרט או סדרה ומשחקים משפחתיים.

שינה בזמן

ימי החופש עלולים לבלבל את שגרת היומיום שלנו ולהפוך לילה ליום ויום ללילה. אך על ידי שמירה על שעת שינה קבועה ואחידה לכל ימות השבוע, נוכל לשמור על שגרה מבורכת ולהישאר שפויים גם בבית. מלבד זאת, שינה בזמן הלילה היא שינה איכותית יותר המקנה לנו תחושת ערנות ביום שלמחרת.

 

תכלס

בשורה התחתונה, גם בזמן עבודה מהבית או חל"ת, נוכל לשמור על שגרה מבלי לאבד את הדעת. התמקדו בלוח הזמנים שלכם, פנקו את עצמכם בקפה משובח מפולי קפה טריים, העשירו את הידע שלכם והקפידו על שינה מסודרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות